NOTD - Avagy a lakk, amit utált a fényképezőm

Mai tesztalanyomat olyan szinten nem lehetett szín hűen lefotózni, hogy háromszor is megpróbáltam befotózni. Végre az utolsó alkalommal készült egy-két elviselhető kép, de a fényképezőm egyszerűen rühellte ezt az árnyalatot. És nem, nem a megvilágítással voltak gondjaim... bár idegbajt kaptam, azért néhány képen sikerült visszaadni azt, amit láttam :)

E csodás felvezető, a vér és verejték izzadásom után, had mutassam be nektek a Golden Rose Holiday 54-es számú lakkját, amit még Nagyváradon vettem.




A külcsín kifejezetten tetszik, bár a tükörszerű kupak csak úgy gyűjti az ujjlenyomatokat, ez alapvetően nem zavaró, csak hát fotózáskor nem kellemes. A matricák nem keltenek ócska hatást és az üveg formája is tetszik, amúgy is jobban szeretem a szögleteset. 11,3 ml tartalmaz és hasonló árfekvésben volt, mint itthon.

Ecset:



Vége felé kicsit ducibb (avagy Sunny szótárában bucibb xD) egyenesre vágott ecsete van, könnyű vele lakkozni és abszolúte rendben van.

Finish:

A színt ez a kép adja vissza a legjobban


Bizonyos fényviszonyok mellett tényleg ilyen ezüstös



Nagyon szép és egyedi finishe van, enyhén lilás beütéssel a barna mellett (a fényképezőm egyébként ezüstnek és lilának érzékelte). Más-más fényviszonyban más-más színe lett (na persze nem baba kék, de értitek :)), ami azért elég fura és különleges. Nagyon gyorsan szárad, két rétegben láthatjátok, könnyen kenhető, leszedni nem nehezebb, mint a többi homoklakkot és tartós is, mint a társai. 

Összességében: nagyon szeretem, csak lefotózni volt nehéz :)

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. Hát ez valami csodaszép! Akármilyen árnyalata is van, a képek alapján megvett magának :-)

    VálaszTörlés
  2. én is nagyon szeretem ezt a lakkot, szerintem is csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem vagyok egyedül vele, juppiii :))

      Törlés