Morning Routine by Sunny

Sziasztok új fajta bejegyzéssel érkeztem, méghozzá a youtubberek körében nagyon elterjedt morning routine-al. Nagyon szeretem ezeket a videókat és a haul videók mellett mostanában ezek nőtték ki magukat a kedvencemmé. Egyik este elgondolkodtam, hogy miért ne ültethetném át bejegyzés formájába? Hát meglátjuk, hogy sikerült :)

Mielőtt belekezdenénk, csak szólni szeretnék, hogy a képekért és a grimaszokért nem vállalok felelősséget, szeretek idiótát csinálni magamból xD
,,Ahh nem akarom!"


Egy átlagos sulis napon 5:15-kor szoktam kelni és összesen 45 percem van arra, hogy mindennel végezzek, hajjaj, de kevés. Év eleje óta megszoktam, hogy mindig ilyen korán kelek, de egyébként nem a szívem csücske...

,,Hétfő..."

A legelső dolog, amit felkelés után mindig csinálok az az, hogy felcsavarom és felcsatolom a hajam a fejem tetejére, igen ettől ilyen gnóm fejem lesz, de ez van, legalább nem lóg az arcomba, ti meg röhöghettek egy jót :D

Éljen a kényelmes póló és edző nadrág kombó pizsinek :)



Utam ébredés után mindig a fürdőbe visz, ahol a hideg vizes arcmosás nem csak a bőrnek tesz jót, de még fel is ébreszt.


Majd következhet a reggeli. Általában nincs sok időm rá, szóval a reggeli készítés az ki is van lőve nálam, viszont ennem kell vagy befelé menet a városban rosszul leszek. Mostanában mindig zabos müzlit eszek gabonapehellyel, ez kellően eltelít és néhány perc alatt meg is lehet enni. Reggelizés közben mindig lecsekkolom az instagrammot és egyéb social media cuccokat.


Aztán gyorsan elöblítem a tálamat, majd jöhet is a sulis kaja után kutatás. Szeretek otthonról kaját vinni, de időm szendvics készítésre egyébként nem igazán szokott lenni. Általában maradékból szoktam vinni a suliba, most éppen kenyérlángos volt itthon (avagy ahogy mi hívjuk: paraszt pizza). Félbevágtam az egyik szeletet, betettem egy dobozba, mellé dobtam egy narancsot és kész is.


Következő ,,megálló" a sulis táskába bepakolás, mindig reggeli után szoktam, addigra talán kellően felébredek, hogy átgondoljam mi kell aznapra.


A reggeli utáni pakolás másik hasznos tulajdonsága, hogy eltelik vele pár perc, mielőtt fogat mosok. Még nagyon régen olvastam arról, hogy nem tesz jót az ínynek és a fogaknak, ha közvetlenül evés után mossuk meg őket, így mindig várok néhány percet mielőtt nekikezdek.


A nap elengedhetetlen mozzanata az izzadásgátlás, még mindig alumíniummentes párti vagyok és továbbra is a Nivea alumíniummentes stiftes izzadásgátlója illetve dezodorja vált be (együttes használattal).


Izzadásgátlás után mindig hidratáló krémet viszek fel az arcomra, így pont jó, mert mire felöltözök a bőröm be is szívja és lehet egyből sminkelni, nem kell üresen várni perceket. Mostani kedvencem a La Roche-Posay márka Toleirane Ultra hidratálója, megfelelően hidratál és nem zsírosítja a bőröm, szóval pacsit neki :)

Hidratálás után jöhetett a felöltözés (a bejegyzés végén megmutatom az aznapi szettem).


Elmebeteg, magamutogató, dög vagyok, ezért hoztam egy képet a smink nélküli arcomról, egyébként csak azért lőttem, hogy lássátok egy képet mielőtt elkezdek sminkelni. Szeretem a before & after képeket, na :)


A fenti termékek kerülnek fel először az arcomra, hogy a ,,vásznat tökéletesítsem" velük. Mostanában a Bourjois 123 Perfect CC krémjét használom, kb. egy hete kaphattam, de elég jóban lettünk. A mellette lévő Real Techniques ecsettel (buffing brush) viszem fel mindig, ahh azaz ecset egy álom. Aztán a La Mer 2-es korrektorát használom mindig, szintén a mellette lévő RT ecsettel (pointed foundation brush) és végül az Essence all about matt loose fehér púderét viszem fel a hatalmas kabuki Bősz ecsetemmel.


A szememet éppen, hogy csak kiszoktam emelni. Amúgy is suliba készülök, nem kell füstös, rikító, okkersárga és pink :) Szóval először mindig a Bobbi Brown Navajo nevű matt szemhéjpúderét viszem fel (azt ahol az ecset van), a képen látható Bősz ecsettel (117A), ami ugyan nem a kedvencem, de elég nagy, ezért gyorsan végzi a munkáját. Utána az Essence extra long lasting szemkihúzó tollával kihúzom a szemem felül, majd az alsó vízvonalat a Bourjois vízálló, fekete szemcerkájával. A szemzugba felviszem minden idők legjobb fehér szemceruzáját az Essence white-ot és utolsónak szempillaspirált használok. Véletlen baleset folyamán került hozzám az Avon SuperShock szempillaspirálja, amitől nem vagyok elájulva, de jelenleg nem tudok mást használni, ezért megteszi.


Mindig kontúrozok és pirosítok, bár ezt sosem csinálom ,,drámaira" hiszen suliba megyek, nem pedig estélyre. Egyébként a való életben alig látszik a kontúrozás hatása, általában csak egy leheletnyivel sötétebb lesz az arccsontomnál, de ez nekem pont elég. Amióta meg van az RT contour brush-át használom hozzá és azt a matt barna púdert, amit a képen láthattok. Pirosításhoz pedig az RT blush brush-át és ma éppen azt a halványabb rózsaszínt tettem fel, aminél ott a képen az ecset. A szemöldökömet is megszoktam igazítani egy kicsit egy fekete Isadora szemöldökceruzával. Olvastam már valahol, hogy a sötét szemöldökűeknek nem ajánlatos a fekete szemöldökceruza, de abszolút természetes vonalat húzok és amúgy is fekete a szemöldököm, akkor meg minek színezgessem világosabbra?


És legvégül jöhetnek az ajkak. Isana Hydro ajakbalzsamot szoktam mostanában a sminkelés elején felkenni, majd a felesleget letörlöm a számról. Ma egy visszafogott, természetes árnyalathoz volt kedvem, így az Essence matt lipgloss-át választottam a Soft Nude árnyalatban. Na nem a tökéletes matt, de tökéletes a hétköznapokra :)

Készen is vagyok :)

Előtte és utána kép :)

Ahogy ti is észrevehettétek a képeken éppen a harmadnapos haj borzalmait élem, így kénytelen voltam kezdeni vele valamit. A kedvencemhez, a jó öreg kontyhoz nyúltam :)


Biztos láttátok már, hogy kell csinálni azt a fajtát, amit én most készítettem magamnak, de azért leírom. Szóval fésüld ki a hajad, majd jöhet egy copf a fejed tetejére.

Áááá, nem, egyik képen sincs elmebeteg pszichopata fejem xD
Húzz rá a copfra egy hajfánkot (vagy zoknit), terítsd szét a hajad és húzz rá egy hajgumit, majd csavard körbe a maradékot a konty alatt és fixáld hajlakkal a kiálló szálakat.

Felkaptam még egy sálat és a cipőm, aztán kész is lett az aznapi szett. 

OOTD


Majd jöhetett a kabát és a táska.

Sziasztok :)

Uhh hát remélem, hogy tetszett a bejegyzés, nekem kicsit fura lett, de azért igyekeztem :)

Írjátok meg a véleményeteket nyugodtan!

xoxo, Sunny

10 megjegyzés:

  1. nagyon mókás! :D
    kinek volt ideje arra, hogy reggel segítsen neked a fotózásban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, örülök, hogy ezt gondolod, ez volt a cél :D
      Én fotóztam mindent egy állvánnyal meg a gép önkioldójával, anyuék még aludni szoktak, amikor én elmegyek otthonról xD

      Törlés
  2. Aaaaa ez az eddigi kedvenc bejegyzesem! Nagyon nagyon jo lett! :)

    VálaszTörlés
  3. jó lett, imádom a reggeli fejeidet béjjbim :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz édes x'D szerintem is nagyon szexi :P xD

      Törlés