Márciusi haul

Mindjárt itt az április (úristen O.O), úgyhogy Azu-nyanal újra egy közös havi hault terveztünk :)

Ebben a hónapban sem vásároltam túl sokat, tudjátok gyúrok a Glamour-napokra. Amúgy érdekelne titeket egy Glamour wishlist? Szóval az Avonnál volt egy kihagyhatatlan lehetőség, amikor parfüm, lakk és szempillaspirál együtt került 2000 Ft-ba, ha rendeltél mást is mellé a katalógusból. Azt leszámítva, hogy nem azt a szempillaspirált küldték ki, mint ami az újságban volt (....) meg vagyok elégedve a csomaggal. Egyébként vissza lehetett volna váltani a jó spirálra, ha az egész csomagot visszaküldjük. Korrekt... egyre kevésbé van kedvem rendelni az Avontól, már bocsánat, de folyton problémákba ütközik az ember.

Szóval onnan vásároltam egy kicsit, meg kellett zoknit vennem és egy borzasztó hétfő után megleptem magam két termékkel, természetesen mindkettő akciós :D Sajnos néha muszáj az ilyet. Illetve március elején vettem még egy hajpakolást, ami elméletileg egy adagos, ahha Rapunzelnek xD

Avon - Little Black Dress - a csomag tartalma volt,
egyébként imádom az illatát *-*

Avon - Speed Dry - Red Wine lakk, szintén a csomag
tartalma volt, kifogytam a dögös vörös lakkokból, úgyhogy
kellett egy új :D

Avon - Super Shock szempillaspirál - a potyautas a csomagban...

Avon - körömerősítő - 800-900 Ft körül vettem
Deichmann - 5 db zokni - 1300-1400 Ft kb
Essence - Stay with me lipgloss - Pretty Witty - 150 Ft

Manhattan - Lotus Effect - 18 - 400 Ft
Bocsánat, hogy már ki van bontva a képen, de elfelejtettem használat
előtt befotózni, úgyhogy sajnos így kellett.

Swiss-O-Par - Narancs vitaminos hajkúra, uhh imádom. 240 vagy 260 Ftért vettem a Dm-ben miért ne alapon és hát jó barátságban lettünk. Egyébként hatalmas nagy adag, eddig háromszor használtam és még mindig meg van a háromnegyede (illetve annál kicsit kevesebb). Pedig nem fukarkodom vele. Tuti, hogy még visszamegyek venni, ha ez elfogy.

Az avonos nőnapi szettet én szintúgy megrendeltem, mint Sunny, és mivel csak a körömlakkban tér el a csomagunk, így most csak azt fogom megmutatni :)

A New Yorker-t egy csöppet megint megrohamoztam, ugyanis a téli végi leárazásból maradt ruhákat még mindig árulják, de hogy jobban vigyék, egyre olcsóbban. Ki tudna ennek ellenállni? Úgyhogy ismét beszereztem pár dolgot onnan, bár némileg most kacsintgattam a ,,hiánycikkek" felé is, így jött velem 2 melltartó is xD Illetve a februári haulból kihagytam véletlen egy nadrágot, ha nem bánjátok, akkor azt most megmutatnám :$ :)


Valamint mivel vége a télnek, és beköszöntött a tavasz, szükségem volt egy átmeneti cipőre, és nem túlzok, ha azt mondom, hogy a világ legszebb cipője *-* Imádom, egyszerűen nem tudom tagadni xD

Na de akkor nézzük is mikkel gazdagodtam :)


Avon - Speed Dry - Mambo Melon

Avon - Planet spa hidratáló arckrém - 500 Ft
essence - eyebrow pencil - 02 brown - 500 Ft körül ( 490-499 Ft talán)

Maybelline - Colorama - 54 - 349 Ft

Ez az ami a februáriból kimaradt :$ imádom
Mostanában mániám az ilyen ,,extrém" nadrágok (mintás, bőr stb..) xD
New Yorker - 1490 Ft

New Yorker - szürke bőrnadrág - 890 Ft 
New Yorker - 2 in 1, kifordítható harisnya (burgundi/fekete) - 890 Ft
Amúgy az a legjobb benne, hogy a másik szín egy kicsit mindig átüt,
és ezzel szerintem kis különlegessé teszi :)

New Yorker - harisnya - 290 Ft

New Yorker - harisnya - 290 Ft
New Yorker - 890 Ft
Az a bizonyos ,,hiánycikk" xD
New Yorker - melltartó - 590 Ft

Szintén ,,hiánycikk"
New Yorker - balconette melltartó - 590 Ft
Egy ugyanilyet vettem Hobbit drágámnak is szülinapjára - csak feketében,
úgyhogy az árát nem szeretném elárulni, csak az utolsó 2 számjegyét mondom meg :$
New Yorker - moustache/bajuszos nyaklánc - X90 Ft

Előző hónapban meséltem, hogy anyu varrni fog nekem egy körsálat és egy skater skirt-öt,
és be is tartotta az ígéretét :)
Ha jól emlékszem, 900 Ft volt az anyag hozzá

Mindent összevetve kb. ilyen 3200 Ft-ra jött ki
És íme, imádatom tárgya *-*
CCC - 9490 Ft

Ennyi lett volna  ami kis márciusi haul-unk, ti miket vettetek mostanában?

xoxo, Azu-nyan és Sunny

6 megjegyzés:

  1. Kezdem sajnálni, hogy szökőévente megyek csak New Yorkerbe...ez a kifordítható harisnya nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes gyakran benézni, legalábbis ilyen leárazásokkor biztosan :)
      Án imádom is azt a harisnyát, amúgy mekkora ötlet már, hogy ilyen 2 az 1-ben xD

      Törlés
  2. Nagyon jó dolgokat szereztél be, a melltartók különösen tetszenek, csinosak, de az a mintás nadrág is szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) ^-^
      Már szükségem is volt rájuk nagyon, amúgy azóta állandóan ezt a kettőt hordom, főleg a balconette-t :) xD És igen, olyan kis csinik *--*
      És az a nadrág, nemcsak szép, hanem kényelmes is, nagyon örülök, hogy rátaláltam :)

      Törlés