InstaMoments - February

Nagyon hamar elrepült ez a hónap, lám máris a februári kép összefoglalóval érkezek. Sok minden történt most, de a legnagyobb esemény, az, hogy Azu-nyan betöltötte a 18-at, aminek mindannyian nagyon örülünk :)



Hó elején rá kellett ébrednem, hogy tócsa megszállott lettem, olyan szépen visszatükröződnek bennük a fák, mintha egy másik világhoz tartoznának. Azu-nyannal angol órán ,,kisebb" versenyt tartottunk, ami abból állt, hogy kihúz nagyobb pipát, hát a zöld volt ő, asszem nyert xD Megkaptuk a tabló képeinket, meg úgy mindent, ami készült a fotózás alatt, mit mondhatnék, egyiktől se voltunk elájulva... De a közös csoportképünk nagyon bejövős, papa-mama-gyerek. Kis outfit részlet, imádom a combzoknikat :)


Anyumék elutaztak néhány napra és mivel ilyenkor nem szeretek egyedül itthon lenni áthívtam egyik este Azu-nyant, másik este pedig Krissyt egy kis csajos bulira. Azu-nyan hűen kockaságához a megérkezése után szinte azonnal a gép elé ült, de azért beállt velem pózerkedni az ,,egyen pólós" fotónkra. Krissyvel sorozatnézés közben megkóstoltunk két fajta ,,koktélt" (sok köze nincs az igazihoz, de amúgy fincsi), majd életünk első közös bornyitásán is túl jutottunk. A fenti képen látszik, hogy nem úgy sült el, ahogy a nagy könyvben meg van írva xD



Két kép is született, amin a csajokkal vagyok, pontosabban az elsőn Krissy-Azunyan és én, a másodikon pedig Azu-nyannal. Nasiztam is a hónapban, nem tudom ismeritek-e az Oishi nevű mézes zöld teát, de az a legnagyobb kedvencem, sajnos elég borsos áron is van, úgyhogy csak ritkán engedem meg magamnak. Kedvenc aluljárós kávézom lett a Princess nevű, mert jó áron vannak sütijeik és a Latte Macchiato-jukért oda vagyok. A fent látható cupcake-ről egyébként megbeszéltük a suliban, hogy az csak egy ,,b*zi muffin" haha :). Nagyim tortát sütött egyik vasárnap, ami isteni epres volt. Ráadásul még a mi eprünkből, mert nyáron lefagyasztott belőle :)


Kis tavaszi szobadekorálás is volt. Csak ebben a hónapban vettem rá magam, hogy elpakoljam az összes karácsonyi dekort. Filmet is néztem, méghozzá a Hamupipőke 3-at, ami nagyon-nagyon jó volt, tervezem, hogy újra megnézem :) A hónapban elérkezettnek láttam az időt arra, hogy meggyújtsam a rózsás illatú Ikeás gyertyám, aminek mesés illata van. Illetve előkerült egy rég elfeledett vintage gyűrűm is, amit még ebayről rendeltem jó régen.




Állatkáimról is készült kép a hónapban. Legelsőn látható macskám Dagi Lui (avagy Hopi) új kedvenc elfoglaltsága a szőlőtőkén való ücsörgés. Eddig is tudtam, hogy fura macskáim vannak, de ez azért már sok :) Ödönke volt olyan drága, hogy miközben kaját adtam neki fejjel nekiszaladt az edénynek, beleakasztotta a lábát és kiborította a kezemből. Bosszúból csak a felét pakoltam vissza neki az edénybe, de nem zavarta, a földről is szeret enni. Csongort pedig nagyon felspannolta a tavasz, így amikor hazaérek délutánonként (haha kétszer egy héten), akkor mindig játszanom kell vele és ilyen édes tekintettel kér rá. Hát ki tud ennek ellenállni? :)

Nekem ennyi lett volna a februárom, ti mi jót csináltatok?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ilyen 'koktélokat" hol lehet kapni? Még Görögországban ittunk nyáron, de itthon még nem találkoztam vele :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      CBA-ban vettük őket, de ha jól emlékszem már Tesco-ban is találkoztam velük :)

      Törlés