Élménybeszámoló - Auguszt cukrászda, 19. szülinap

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de minden szülinapkor szeretek számot adni az elmúlt évemről és végiggondolni, hogy szeretem-e így az életem vagy sem. Hát, hogy őszinte legyek a 18. évem ritka rossz volt, remélem ennél már csak jobb jön majd. Jelenleg csak annyit érzek, hogy túl akarok lenni az érettségin, minél előbb. 

Egyébként kis kitérőként említeném, tudom, hogy mostanában kevés bejegyzés van a blogon, ez a végzős év miatt van (és mert a tanáraink nagy része bekattant, nem beszélve az ofőmről, aki közölte, hogy mindent (bankett, ajándékok a tanároknak, szóbeli büfé) szervezzünk meg mi, mert nekünk ,,úgy sincs semmi dolgunk" -by: ofő...). Szóval Azu-nyannal hajtunk ezerrel, ő emelt kémia és biosz érettségire készül, én emelt angolra, de mellette van még 86 ezer dolgunk tételekkel, ismétlés, jelenlegi anyag, hogy még jó jegyed is legyen, mert pontot viszel tovább vele... Szóval igen, igyekszünk megtenni, amit tudunk, de néha már hulla fáradtak vagyunk és nincs erőnk még a blogra is. De azért próbálkozunk :)

Na visszatérve, itt az új évem, amit  sikerült felnőttesebben megünnepelnem, mint az eddigieket és ez most nagyon jól esett. Jelenleg pozitívan tekintek a jövőbe és remélem még sokáig megmarad ez az érzés. 

Áttérve az élménybeszámolóra valami különlegesebb cukrászdába akartam menni és pont aznap írt Korinna az Augusztról és, hogy ott kapható a legfinomabb macaron, amit eddig evett. Ezen felbuzdulva felvetettem az ötletet a lányoknak, akiknek tetszett, úgyhogy ez lett a végleges helyszínünk.

A Fény utcai Augusztba mentünk, ami nagyon tetszett, szépséges és vintage jellegű volt. Egyedül a lila falfestés nem tetszett, de végül is illet a helyhez. Belépve azonnal megláttuk a sütiket a földszinten, majd felmentünk az emeletre és helyet foglaltunk, jött rögtön a pincérnő az étlapokkal, úgyhogy átböngésztük a sütiket.





Sakura
Epres kocka talán vagy valami ilyesmi
(az epret már a fotó elkészítése előtt elfogyasztottuk a tetejéről :))
E-80...
Vogue lapozgatás közben :)
Sajnos összetörtek hazafelé, de azért nagyon finomak voltak :)

Szóval a cukrászdával kapcsolatban vegyes érzéseim vannak. Pontosabban a sütikkel... a kiszolgálás nagyon jó volt és a hely is szép, de a sütik hagynak némi kívánnivalót maguk után, pláne úgy, hogy nem is annyira olcsók. Több sütit is kóstoltam, mert haza is hoztam anyuéknak még pár szeletet. Tehát megkóstoltam a mennyei Sakura nevű minitortát, ami nagyon fincsi volt, gesztenyés és meggyes (vagy cseresznyés, már nem emlékszem pontosan). 

Utána ettem a hírhedt E-80 tortából és bár ne tettem volna... életemben nem kóstoltam még ennyire gejl és csak brrr bár ne ettem volna bele sütit. Már kinézetre sem volt túl guszta és a belső se győzött meg, szóval senkinek sem ajánlom, hogy egyen belőle.

Hazahoztam egy szelet füge tortát, marcipán tortát és mandula tortát, illetve három macaront (gesztenyés, fahéjas, csokis). A füge tortából és a csokis macaronból nem ettem, de a többiből igen. Nos, a marcipán torta egész jó volt, enyhén száraz tésztával, jó krémmel és megfelelően marcipános. A mandula torta hát, olyat se soha többet. Több napos, száraz tésztája volt, úgyhogy csütörtök délután vettem és ez egyszerűen nevetséges, tekintve, hogy az Auguszt elméletileg egy nagyon nívós hely. Most komolyan több napos sütit árulnak? Hát köszönöm, konkrétan ehetetlen volt... 

A macaronokból a két kóstolt közül a fahéjas lett a kedvencem, ami isssssteni és még annál is jobb volt, a gesztenyés is nagyon finom volt, de a fahéjas jobban ízlett. 

Szóval vegyes érzéseim vannak, a macaron tényleg jó volt és némelyik süti is, a kiszolgálással sem volt problémám. De kicsit átverésnek érzem az egészet, mivel egy-két süti meg rosszabb volt, mint eddig bármilyen más általam kóstolt jóval olcsóbb cukrászdában vett, ráadásul úgy, hogy azért ennek a cukrászdának nagy neve is van elméletileg...

Összességében az egész jó volt egy tapasztalatnak, a macaronok finomak voltak, de biztos, hogy nem az Auguszt lesz a kedvenc cukrászdám Bp-n. A Daubnerben sokkal finomabbak a sütik és százszor jobban megérik az árukat, hiszen ott még nem is ettem rosszat, tehát az marad az örök kedvenc, ez pedig egy enyhén csalódást okozó tapasztalat.

Ti voltatok már az Auguszt-ban? Ha igen, akkor hogy tetszett? 

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Hm, akkor ezek után meggondolandó ez a cukrászda, elég gáz a többnapos sütemény... Mindenesetre boldog születésnapot (még 8 napon belül vagyok, hihi), jó ötlet az élménnyel ünneplés :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, köszönöm szépen és igen, szerintem lehet máshol olcsóbban finomabb sütit találni, bár a macaron tényleg megérte :)

      Törlés