Ebay Goodies

Ma megint egy új fajta bejegyzéssel jöttem, úgy látszik ez a hét erről szól :) Sok helyen találkozhattatok már ilyesmivel, ezek a típusú bejegyzések főként az ebay szerelmeseinek segítenek, mint amilyen jómagam is vagyok. Általában amint megtetszik valami már teszem is a könyvjelzők közé (mert amondó vagyok, hogy hagyok neki pár hetet leülepedni és ha még akkor is tetszik megrendelem, egyébként így rengeteg felesleges terméktől mentettem már meg magam). Sajnos ennek a könyvjelzős módszernek az a hátránya, hogy túlzottan sok gyűlik fel, én pedig már nem tudok kiigazodni rajtuk. 

Ezen okok miatt és persze, hogy másoknak is felhívjam a figyelmét egy-egy termékre, hátha még nem látták, az Ebay Goodies bejegyzésekben ebay-es termékeket találtok majd meg linkekkel együtt :) Remélem tetszeni fog majd, első körben egyébként nyakláncokat és gyűrűket mutatok, de két harisnya is betévedt.

Cicafüles gyűrű ezüstben - 0.99 - 224 Ft kb


Szépséges fehér köves nagyobb gyűrű - 0.99 - 224 Ft kb

Mostanában nagyon sokat keresgéltem statement nyakláncokat és jó pár darab megtetszett, bár pontosan tudom, hogy melyiket fogom megrendelni közülük, azért nektek is mutatok néhány darabot.

Ezüst köves nyaklánc - 2.54 - 580 Ft kb
Menta színű nyaklánc (H #2) - 4.69 - 1060 Ft kb

Egyszerű, de nagyszerű fehér szépség (NO.8-White) - 4.92 - 1112 Ft kb

Újabb menta nyaklánc (Lake Blue Floral) - 5.99 - 1354 Ft kb

Különböző medálú vintage nyaklánc - 2.56 - 579 Ft kb

Arany-fekete párosítású nyaklánc - 4.59 - 1038 Ft kb

Kékes lilás nyaklánc (S) - 4.10 - 927 Ft kb. - Ez az amit tuti megrendelek magamnak :)

Két nem statement nyakláncot is találtam az elmúlt időszakban, de mind a kettő nagyon különleges és egyedi szerintem. Legalábbis nem szoktam minden ékszeres eladónál találkozni velük :)

Galaxisos nyaklánc (H9641) áhh *-* - 3.60 - 814 Ft kb.

Eiffel-tornyos zsebóra (Eiffel Tower) - 4.33 - 870 Ft

Végezetül pedig a két harisnya, ami belopta magát a szívembe:

Nyuszis (DY53D - Rabbit) - 4.39 - 992 Ft kb
Szívecskés (DY35O - Double Love) - 2.19 - 495 Ft kb

Szóval mostanában ezekre a szépséges kincsekre bukkantam. Ha tehetném mindegyiket megvenném azonnal, de hát nem lehet xD Mondjuk szerintem a harisnyákat, csak nézegetni fogom, nem vagyok biztos annyira a kínai méretezésben, hogy most kockáztassak :)

Nektek melyik a fentiek közül a kedvencetek? Legyen még ilyen bejegyzés? Ti rendeltetek már harisnyát ebay-ről?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. A második és utolsó statement nyakláncok mesések! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha pont a másodikat akarja Azu-nyan megrendelni, az utsót meg ugye én xD Szeretem az ilyen véletleneket :))

      Törlés
  2. Csodásak a statement nyakláncok!

    VálaszTörlés
  3. Az első menta színű statement nagyon tetszik, csodaszép :)

    VálaszTörlés
  4. a cicusos gyűrű nagyon cuki, de ha jól látom, nem állítható. kicsit félnék tőle, hogy nagy lenne rám vagy kicsi. egyébként annyi jó cucc van, én is még a múltkorában rendeltem karkötőt meg nyakláncot. na meg a harisnyákkal is szemeztem már. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúhh hát nem tudom, hogy ez neked mennyire segítség, de nekem m-esnél egy kicsit kisebb gyűrű méretem van és rám jók szoktak lenni ezek a nem állítható gyűrűk legalábbis amiknél 1,7 v. 1,6 cm-nek van írva a körméret. Amúgy az ebay tényleg jó dolog itthon nem kapható egyedibb dolgokat is ki lehet fogni rajta, amit nagyon szeretek :)

      Törlés