BlogSzülinap és nyereményjáték! :)

Sziasztok lányok!

Hát úristen, elértünk idáig is, egy éves lett a blog. Pontosan tavaly március 13-án tettem ki az első bejegyzést az új helyre költözött blogra. WoW. Azu-nyan pedig nyáron csatlakozott be hozzánk és azóta is hol több hol kevesebb lelkesedéssel írogatunk (na, mindenkinek vannak rossz napjai). Nem szeretnénk hosszasan elmondani, hogy milyen volt ez az évünk, főleg azért nem, mert mindketten úgy érezzük, hogy még korántsem zárult le semmi sem, ez csak egy mérföldkő, amit megünneplünk és átsuhanunk felette mosolyogva, hatalmas örömmel. Még rengeteg ötletünk van, még rengeteg dologról szeretnénk nektek írni, mindent megvalósítani, úgyhogy lelkesedésből nincs hiány :))

Mivel nagyon sok örömet jelent nekünk a blog és az, hogy már 75 olvasót számolhatunk, szeretnénk valamelyiküket meglepni egy kis apróságokat rejtő csomaggal. A nyereményjáték április 13-ig fog tartani, 12:00-kor zárjuk majd le és még aznap szeretnénk kihirdetni a nyertes nevét. A nyertest kézi sorsolással fogjuk húzni (ez Azu-nyan kitétele volt, egyébként :)).

A jelentkezés feltételeiről lejjebb írunk majd, először lássuk a nyereményeket :)



- The Body Shop - kókuszos tusfürdő (mini kiszerelés)
- The Body Shop - kókuszos testvaj (mini kiszerelés)
- Claire's - ezüst, bajuszos fülbevaló
- Coco Lui - ajakfény - Strawberry Cream
- Moyra - Holographic effect - 255-ös körömlakk
- Swiss O-Par - mézes hajkúra tasak
- Yankee Candle - Lake Sunset tart

Jelentkezés feltétele: 

Legyél az oldal rendszeres olvasója (oldalt fel lehet iratkozni, ha még nem tetted meg) és írj egy kommentet a bejegyzés alá a neveddel. (Aki esetleg nem rendelkezik google profillal, de szeretne részt venni a játékon, és facebook-on követ minket írjon ránk egy üzenetet az oldal facebook oldalán ezzel kapcsolatban). Illetve sajnálom, de feltételként megszabjuk, hogy rendelkezz Magyarország-i postacímmel, vagy valakid rendelkezzen, akinek el tudjuk küldeni a csomagot ^-^

Plusz esélyeket lehet szerezni:

- Lájkolod a blog facebook oldalát (katt, vagy az oldalsávban is feltudsz iratkozni) és a jelentkezéshez beírod milyen néven tetted
- Beköveted az oldalt bloglovinon  (katt, vagy az oldalsávban is feltudsz iratkozni) természetesen írd meg milyen néven követsz minket.
- Írsz egy bejegyzést a blogodon a játékról és/vagy kirakod a képét linkkel együtt az oldalsávodba, illetve belinkeled nekünk a jelentkezésedhez
- Bekövetsz minket instagrammon, Azu-nyan-t  azunyanxd néven tudjátok követni (katt), engem pedig sunnykyue néven tudtok elérni (katt) és persze leírjátok a kommentbe, hogy milyen néven követtek minket.
- Illetve mint a múltkori nyereményjátéknál most is plusz egy eséllyel indul az összes régi olvasónk (régi olvasónak számít, aki ez előtti bejegyzés megjelenése előtt már feliratkozott :)).

Így összesen plusz 4 esélyt lehet szerezni a jelentkezéssel járó egy esélyen kívül (illetve ráadásként a régi olvasóknak még egy :))

Emellett, bár már nem plusz esélyért játszik, de szívesen fogadunk kritikát-ötletet, hogy miből szeretnétek többet látni, kellene-e változtatni valamin, ilyesmi :)

A nyereményt postai úton fogjuk küldeni, de egy másfajta lehetőséget is szeretnék felkínálni. Hogyha esetleg a nyertes Budapesti / Bp. környéki lenne (vagy feljön akkoriban Bp-re) és szeretne velünk élőben találkozni, akkor majd nyugodtan írja meg nekünk e-mailben, hogy élőben szeretné átvenni a nyereményét és elmehetnénk kávézni vagy ilyesmi. Persze ez csak egy lehetőség lesz, nem kell kötelezőnek venni :)

Egyszóval összefoglalva nagyon köszönjük, hogy vagytok, támogattok minket, írtok kommenteket, mert hihetetlenül fel tudjátok dobni az ember napját és egyszerűen csak mesések vagytok, tényleg, nem sablon szövegből mondjuk, szóval köszönünk mindent :))

xoxo, Azu-nyan és Sunny

120 megjegyzés:

  1. Azta milyen jo dolgok!
    Boldog blogszulinapot! :)
    En azt hiszem kovetlek titeket minden letezo helyen, de azert megnezem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk, hogy tetszik és köszönjük :) Facebook-ban nem vagyunk biztosak Azu-nyannal, ezért egyelőre csak 3 esélyt írtunk jóvá, de majd erősíts meg minket benne és megy a +1 :))

      Törlés
    2. Pardon 4 esély, mert alapból a jelentkezés is esélynek számít, hajjaj este van már xD

      Törlés
    3. igenigen a facebook nem volt meg, de belájkoltam azt is! :)

      Törlés
    4. Akkor így összesen már 5 esélyed van :))

      Törlés
  2. Én szeretnék nyerni! Én már naaaaagyon szeretnék egyszer nyerni. És TBS termékeket is naaagyon szeretnék kipróbálni :P Szóval lécci-lécci engem húzzatok ki :D

    Amúgy: 'régi' olvasótok vagyok lájkoltalak, követlek mindenhol ÉS itt a rendhagyó nyereményjátékos linkem :P http://sakklakk.blogspot.hu/2014/03/nyeremenyjatek-sunnyeknal-d.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voodozd meg Azu-nyant, hogy kihúzza, majd a neved xD

      És köszönjük szépen összesen 6 esélyed van a jelentkezéssel együtt :)

      Törlés
  3. Milyen jó kis ajándékok, köszönjük a játékot! :)♥
    Facebook Panni Zachár, Bloglovin Zachár Panni, Instagram @ponipanni, meg régi olvasó is vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk, hogy tetszenek :))
      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  4. Én is jelentkezem!:)
    Móni néven vagyok régi olvasó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, összesen 2 esélyed van :)

      Törlés
  5. Köszönjük a játékot, és Boldog Blogszülinapot!
    http://azrail5.blogspot.hu/-az oldalsávban a játékról link és kép :)
    Facebook: Rofcsász Eleni, Bloglovin:Azrail,és már egy jó ideje olvaslak Titeket .)
    Még sok sok Blogszülinapot Kívánok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönjük szépen :)
      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  6. Gratulálok az egy évhez csajok! :) Még rengeteg ilyet kívánok nektek! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra. Itt már rég követlek benneteket Betti névvel, facebookon Bettina Kovács, bloglovinon pedig Kovács Bettina névvel. A blog oldalsávjában pedig megtalálhatjátok a nyereményjáték képét és linkjét (http://betti-and-beauty.blogspot.hu/)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen mi is reméljük, hogy ,,Sok ilyen szép napunk" lesz :D
      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  7. Sziasztok Lányok!
    Először is hadd gratuláljak a blogszülinaphoz! Kívánok még sokszor 1évet nektek!!
    A feltételeket és a plusz esélyeket is teljesítettem:
    -FB és Bloglovin'on Nikoletta Bányai néven,
    - Instan keresztül bb_nixon néven követlek mindkettőtöket
    - régi olvasótok vagyok
    - a nyereményjáték képét linkkel együtt pedig kiraktam a blogom oldalsávjába, lásd itt:
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    Köszi a játékot, szuperek a TBS cuccok, a bajszos füli és minden!!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük és örülünk, hogy minden tetszik :))
      Összesen 6 esélyed van :)

      Törlés
  8. Szuper nyeremények :)
    Én fairyland néven követlek Titeket a blogon, plusz a bloglovinon is, a facen pedig Ssq Kri néven. Valamint régi olvasótok vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :))
      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  9. Boldog blog szülinapot nektek! : )
    Szeretnék jelentkezni a játékra, a nyeremények nagyon tetszenek! :)
    Yvuus beauty néven követem a blogot, és facebbokon is ezen a néven lájkoltam.
    Bloglovin-on Ivett Bicsák néven követlek titeket.
    Instagramon pedig yvuss néven.

    Köszönöm a lehetőséget,
    Szép napot nektek! : )


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :)
      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  10. Szia! Én is szeretnék jelentkezni :)
    Réka Kerekes néven követlek itt
    Krisztina Réka Kerekes néven lájkoltam a blog facebook oldalát
    Kerekes Réka néven követlek bloglovinon
    Kitettem a játék képét a blogom oldalsávjába: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
    Régi olvasó vagyok :)

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi a jelentkezést :)
      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  11. dejóóó, boldog szülinapot a blognak, még sokszor ennyit! (●´∀`●)/
    itt nico ღ névet követlek titeket, bloglovinon Panda Nico néven, régi olvasótok vagyok, ééés az oldalsávba kitettem a linkkel a képet is: http://colorful-hypnosis.blogspot.com :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen ^-^
      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  12. Szeretnék én is csatlakozni.
    Zafir néven követlek titeket, bloglovin'on pedig zafirgirl vagy Judit Pongrácz (eddig nem is figyeltem, hogy be lehet állítani felhasználónevet :D )

    Boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :))
      Összesen két esélyed van :)

      Törlés
  13. Boldog blogszülinapot kívánok, még sok évet. :)
    A játékra is jelentkeznék.
    GhostGirl néven követem a blogot
    Plusz esélyért lájkoltam a facebook oldalt Nikolett Gulyás néven
    Szintén plusz esélyért követem a blogot Bloglovinon GhostGirl néven
    Utolsó plusz esélyért pedig Instagramon is követlek titeket, @gothicbeautyblog néven

    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :)
      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
    2. Bocsánat, most volt időnk átnézni az instás követéseket és egyikünket se követed rajta, úgyhogy 3 esélyed lett jelenleg így, bocsi, hogy csak most szólok ^-^

      Törlés
  14. Boldog blog szülinapotkívánok! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    rone2122 néven követem a blogot, régi olvasóként.
    FB-on Schmidt Renáta néven lájkoltam.
    Bloglovin-on Schmidt Renáta néven követlek titeket.
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :))
      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  15. Szabina Bíró néven követlek benneteket itt és a facebookon is.Köszi a jàtékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a jelentkezést :)
      Mivel régi olvasó vagy ezért 3 esély lett jóváírva :)

      Törlés
  16. Sziasztok lanyok! !
    Elocsabitottatok a csendes olvasasbol :))) Boldog blogszulinapot! Es meg sokat! ★★★★☆
    A blogot Zhani neven a bloglovinon Zhani Alterego neven kovetem. Insta MAULIS_A vagyokuj follower.
    Nagyon telibetalaltaok a csomaggal. ^-^
    Tovabi sok sikert,koszonom a jatekot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülünk neki, hogy sikerült elcsábítani és annak is, hogy tetszik a csomag :) Köszönjük :))
      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  17. Válaszok
    1. Ja és ezt lehagytam, bocsi, összesen 1 esélyed van :))

      Törlés
  18. Hello! Én is jöttem játszani és persze nyerni :D
    Krisztinka névvel követem a blogot és mind a kettőtöket instán is bekövettelek krisztie névvel.
    Bloglovin:Krisztinka

    Köszipuszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi a jelentkezést :)
      Mivel régi olvasó is vagy összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  19. Hobbitka vagyok, szeretnék jelentkezni :D követlek mindenhol titeket asszem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszikeeee :)
      Mivel nálad utánajárás nélkül tudjuk merre követsz összesen 3 esélyt írtunk jóvá :))

      Törlés
  20. Gratulálok az 1. blogszülinaphoz! :) Szuperek a nyeremények. :)
    Ági Niceties néven követem a blogot GFC-n. Facebook-on és bloglovin-on Ágnes Váczi néven. Kiraktam a blogom oldalsávjába: nicetiesinmylife.blogspot.hu
    Instán @agica0723 néven követlek titeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, örülünk, hogy tetszik :))
      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  21. Geatulálok a blog 1. szülinapjához.
    Én a haul-os és körömlakkos bejegyzéseket szeretm a legjobban.
    Dream néven követem a blogot GFC-n és bloglovin-on is.
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen és a véleményt is :))
      Összesen 2 esélyed van :)

      Törlés
  22. Gratulálok a szülinaphoz! :) Nagyon jó a csomag :) Facebookon: Hummel Noémi Blogon: Hummel Noemi Instagrammon: @noemihummel és a blogomra is kitettem! Köszönöm a lehetőséget és így tovább csajok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Blogom pedig (bocsi elfelejtettem) http://naomibeauty-blog.blogspot.hu/

      Törlés
    2. Köszönjük szépen :))
      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  23. Nagyon gratulálok a szülinaphoz, még sokat-sokat nektek :)
    Szeretnék én is jelentkezni, Megaera néven iratkoztam fel hozzátok, a facebook oldalatokat Körmendi Szilvia néven like-oltam és kitettem a nyereményjátékot a blogom oldalsávjába.
    http://megaera-magical-world.blogspot.hu/
    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :))
      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  24. Gratulálok a szülinaphoz !! Köszönjük szépen a játékot !! Csodásak a nyeremények !!!
    Mazsola néven iratkoztam fel .
    A facebook oldalt Mazsola Manikűrjei néven likeoltam . Bloglovinon mazso.zs néven követlek titeket .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :))
      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  25. Hello!
    Nos Anna Nagy néven iratkoztam fel. Facebook-on: Anna Nagy néven!
    Plusz kitettem a blogomra is a játékot: http://annitippje.blogspot.hu/2014/03/4-nyeremenyjatek.html
    Köszi a lehetőséget és boldog blogszülinapot:)
    Anna:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük szépen :))
      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  26. wow, boldog szülinapot!:)
    bloglovin-on Ami Nguyen néven bekövettelek titeket; facebookon meg Aurora Bakery&Confectionery néven like-oltam az oldalt:) A blogomra is kitettem oldalsávba: http://murasakinoami.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :))
      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  27. Boldog blogszülit! Nagyszerű kis csomag, jó alkalom lenne kipróbálni végre a TBS-t és híres-neves Yankee Candle-t :P :D

    Itt Nóra néven vagyok feliratkozva már régóta, Facebookon Nora Pirosként követlek titeket.
    Instagramon @alanoraként és bloglovinon is Alanoraként megy a követés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük és örülünk, hogy tetszik :))

      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  28. Boldog szülinapot :D Igazán nőcsalogató ajándékok :D

    Itt Fleur néven követlek titeket, fb-n pedig Gőgös Vanda Virág néven :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és hát igen haha xD

      Mivel régi olvasó is vagy így összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  29. De szuper, először is Boldog Szülinapot! :) Másodsorban köszönöm a lehetőséget! :) Tímea Szécsényi néven követlek itt és facebook-on, instagramon pedig timmcsi néven követlek titeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi köszönjük, hogy jelentkezel :))

      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  30. Boldog Szülinapot!:))
    Fancsuu Tarjáni néven követlek Facebookon, itt Fanni Tarjáni néven Bloglovinon pedig Kovacs Fanny néven.
    Köszönöm a lehetőséget.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük :))

      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  31. Sziasztok! ( :
    Dalma ( : néven követem a blogot!
    A facebook oldalt és bloglovint is Dalma Sánta néven követem! :)
    Köszönöm a lehetőséget a csodás nyereményjátékért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi a jelentkezést :))

      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  32. Boldog Blogszülinapot lányok! És köszi a játékot, nagyon szuperek a nyeremények!
    Glitterfinger Lexa néven követem a blogot GFC-n és Bloglovinon is (GFC-n régi olvasó is vagyok!).
    Mindkettőtöket követlek instán glitterfingersss néven.
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    Köszi mégegyszer, szuper a blog egyébként. Én még több manikűrös bejegyzést olvasnék szívesen :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, köszönjük, örülünk, hogy így gondolod és igenis :D

      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
  33. Sziasztok! :)
    Nem rég találtam rá a blogotokra, már egy pár bejegyzést el is olvastam, amik nagyon tetszenek.
    A blognak boldog szülinapot kívánok! :)
    Köszi a játékot, szeretnék rá jelentkezni. Facebookon Bius Szi-Pál néven lájkoltam az oldalt, itt Bius Sz néven, bloglovinon pedig Bius Szi-Pál követlek Titeket. Instagramon pedig mindkettőtöket biuuuus néven követlek. :)
    Még egyszer köszi a játékot^^

    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó olvasni, hogy tetszik, köszönjük *-*

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  34. szuper dolgokat fogtok kisorsolni, ezért jelentkezem én is. a blogot most már követem zizitim néven, FB: Tímea Vass, régi olvasótok vagyok, mivel bloglovin'-on már korábban is követtelek titeket szintén zizitim néven :)
    ha jól számolom ez összesen 4 esély :)
    azt pedig mindenképpen megemlíteném, hogy Sunny múltkori készülődős bejegyzésén még mindig röhögök, ha eszembe jut :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, örülök, hogy nevetsz, én is szoktam még :D És köszi a jelentkezést, örülünk neki :))

      És igen, összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  35. Szia!
    Juj de szupi cuccok:)
    Követlek blogon,facebookon,és bloglovinon Ivett Duda névvel. Instagramon mindkettőtöket kiwimaszat néven követlek.
    Nem rég találtam a blogra,de ezentúl tuti olvasni fogom.:)
    Nálam is van egy játék:)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést és benézünk majd :))

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  36. Szia :)
    Zsofia Főző néven követlek és Zsófia Főző néven likeoltam a FB oldalt :)
    Nagyon jók a nyeremények, köszöntem az esélyt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Azu-nyannal mindketten kétszer-kétszer is átnéztük a GFC olvasókat és az FB követőket is, de sehol nem találtuk a neved a feliratkozottak listáján. Ahogy a profilodon az általad olvasott blogok között se találjuk a blog nevét. Ezek miatt a jelentkezésedet jelenleg nem tudjuk elfogadni, de a jövőben természetesen tudsz változtatni rajta :)

      Törlés
    2. Aha... :(
      Sajnos mindíg ezt írja ki a google ha fel szeretnék iratkozni : "Sajnáljuk...

      Nem sikerült a kérés teljesítése. Próbálkozzon újra, vagy térjen vissza később. "
      Majd még próbálkozom :)
      A FB remélem már látszik :)

      Törlés
    3. Igen, az FB már látszik köszi :) A bloggerrel meg hát nem tudom, talán a blogger.com-on ott a hozzáadás-nál próbálkozz, hátha sikerül :)

      A jelentkezésedet elfogadtuk és összesen két esélyed van így :))

      Törlés
  37. Sziasztok! :)
    Én is szeretnék jelentkezni :)
    A blogon és a fb-on is Hanna Bauer néven követlek titeket, instagrammon pedig bhanna0308
    Illetve a blogom oldalsávjába is kiraktam a nyereményjátékotokat! :)
    http://hannas-fashionblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a jelentkezést :))

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  38. Boldog blogszülinapot! :)

    Én új olvasó vagyok, Kati néven vagyok feliratkozva. /én lettem a 100. :) /
    Fb: Flickné Jacobson Katalin
    Bloglovin: J. Katalin
    Kép+link a blogomon: http://lassandebiztosan.blogspot.hu/

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :D

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  39. Sziasztok!
    Boldog blogszülinapot! :)
    Enikő Széles néven iratkoztam fel itt, facebookon és bloglovinon.
    Instagram: szeniko22.
    Régi olvasó vagyok.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali, köszönjük :))

      Összesen 5 esélyed van :)

      Törlés
    2. Szia, ne haragudj, hogy neked is most írok, de Azu-nyant nem követted be instagrammon azu-nyanxd néven találod őt meg fent, addig sajnos csak 4 esélyed van ^-^ Tényleg bocsi, hogy most szólok :$

      Törlés
    3. Szia! Bekövettem, köszi ,hogy szóltál :)

      Törlés
    4. Nagyszerű, köszi, hogy ránéztél a kommentre :)) Vissza is írtam az esélyed :)

      Törlés
  40. sziasztok! köszi szépen a játékot!! :))
    Liza Magyar néven követlek titeket itt, facebookon és bloglovinon is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi a jelentkezést :))

      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  41. Hohó! Boldog blogszülinapot!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Követlek titeket SmileyRencsi néven, like ment Facebookrol Olajos Renata néve, Bloglovinról Smiley Rencsi.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük :))

      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  42. Sziasztok! Boldog Blogszületésnapot! :D
    Blogon, facen és Bloglovinon is Fanni Kereki néven követlek titeket.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük :))

      Mivel régi olvasó is vagy, így összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  43. sziiasztok ! :)
    hű,hát én már régóta próbáltam feliratkozni,de valamiért miért nem engedte a rendszer, de ma sikerült, szóval szeretnék jelentkezni :)
    cs.szandraa néven vagyok a rendszeres olvasók között és ugyanezen vagy csszandraa néven bloglovinon :)

    mesés nyeremények :)
    köszi a lehetőséget ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jéé, nem értem miért nem engedi, disznó :( Azért örülök, hogy sikerült :)) Köszi a jelentkezést :)

      Összesen 2 esélyed van :)

      Törlés
  44. Szia!
    Lethia néven rendszeres olvasód vagyok, bettylav néven Sanny instagramon követlek, a blogomba kiraktam a nyereményjáték képét: http://lethiavilaga.blogspot.hu/
    e-mail:bettina.lavati@gmail.com
    És magyarországi címem van :)
    Köszönöm a lehetőséget a játékra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      GFC-n nem vagy rendszeres olvasónk, így elnézést, de a te jelentkezésedet se tudjuk jelenleg elfogadni (nem tudom mi baja a readernek, ha emiatt nem tudsz követni), illetve instagrammon Azu-nyant is bekell követni a plusz esélyért, őt azunyanxd néven találod fent :)

      Törlés
  45. Sziasztok!
    Boldog blogszülinapot!
    Blogon és Facebookon Andrea Szabó néven követlek titeket.
    Nagyon jók a nyeremények! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük :))

      Összesen 2 esélyed van :)

      Törlés
  46. Hali!
    Itt Kicsiszív, facebookon és bloglovinon Izzé Donnerstag néven követlek titeket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük a jelentkezést :))

      Összesen 3 esélyed van :)

      Törlés
  47. Sziasztok! Követlek titeket!
    Belájkoltalak titeket facebookon!
    Elvileg követlek titeket Bloglovinon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi a jelentkezést, asszem a bloglovint megtaláltam (már ha Natuss Sofhauzer nevű követő te vagy), de azt leírnád, hogy fb-n milyen néven követsz? :)

      Addig csak 2 esélyt tudok jóváírni ^-^

      Törlés
  48. Én is szeretné játszani, csodás ajéndékokért. Judy, Szösz-mösz néven követlek titeket itt a blogfon. Facebook: Judy oldala néven.
    Bloglovin : angel14
    kiraktam az oldalsávba a blogomon: http://potyszepsegblog.cafeblog.hu/
    facebookon megosztottam: https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1462743017293587?stream_ref=10
    Köszönöm a lehetőséget!
    üdv. Nektek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük a jelentkezést :))

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  49. Boldog blogszülinapot!
    Linyah néven követlek a blogon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépeeen :))

      Összesen 1 esélyed van :)

      Törlés
  50. Gratulálok! :)
    Dorka Nagy néven követlek titeket Facebookon és rendszeres olvasótok is ezen a néven vagyok.
    Csodás nyeremények, köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a jelentkezést :))

      Összesen 2 esélyed van :)

      Törlés
  51. Boldog Blogszülinapot és köszi a játékot! :)

    Moon Angel néven követem a blogotokat.
    Facebook-on Anna Angel néven lájkoltam.
    Bloglovin: Moon Angel
    Instagramon MissMoonAngel néven követlek mindkettőtöket!

    Én szívesen látnék személyes témájú bejegyzéseket az oldalon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük a jelentkezést és oksa, fejben elraktároztuk :D

      Összesen 4 esélyed van :))

      Törlés
  52. Sziasztok!

    Köszi a szuper játékot. Réka Réka P. néven követem a blogot GFC-n és bloglovinon is. Instagramon pedig rekarekap néven követlek titeket. A blogra már korábban feliratkoztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük a jelentkezést :))

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  53. Hali!

    Csak elcsábultam erre a játékra, régi olvasóként:). Lina néven követlek gfc-n benneteket, bloglovinon és facebookon pedig Kiglics Tímea néven. A játékot oldalsávban osztottam a raindropsinsunshine.blogspot.com oldalamon.
    Köszi a játékot és boldog blogszülinapot!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :))

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés
  54. Boldog Születésnapot így utólag is! Gratulálok a sikereitekhez, csak így tovább! Itt Instinct néven követlek benneteket, face-n pegig Bukta Barbara-ként. Mindkettőtöket követem Instagram-on, instinctpage néven. Megosztottam a játékotokat blogom oldalsávjában.
    http://instinctpage.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönjük szépen ^-^

      Összesen 4 esélyed van :)

      Törlés