Wishlist - Kipipálva :D

Nem gondoltam volna, hogy egyhamar hozok majd ilyen bejegyzést, de lássatok csodát sikerült kipipálnom (legalábbis nagyjából) a múltkori wishlistemet. Jelenleg is a következőt állítom össze, ami remélhetőleg hamarosan meg is jelenik, majd itt is :)

De lássuk is a kész wishlistet (a régit ezen a linken át eléritek).



A legelső pontom a wishlisten egy fényképezőállvány beszerzése volt. Miután anyuéknak eleget mondogattam, névnapomra meg is leptek egy meseszép darabbal, amivel abszolút meg vagyok elégedve, hiszen bármilyen szögbe be lehet állítani és rendkívül egyszerű a használata.


Mivel combzokni függő vagyok a következő pontom újabb zoknik beszerzése volt. Egy feketére 600 Ft-ért csaptam le az Ázsia centerben, míg a szürkét ebayről rendeltem és mindennel együtt 800 Ft lett. Mindkettővel megvagyok elégedve és most még több zoknit akarok magaménak tudni :D


Harmadik pontnak egy ékszeres ebayes rendelést írtam be, ahol harmadikként szerepelt ez a szuper édes füzetmegjelölő csomag. Végül a kinézett termékek közül csak ezt rendeltem meg, de jól döntöttem, mert azok az ékszerek ma már nem tetszenek, csak hirtelen fellángolás volt az egész.


Három könyv volt akkoriban a listámon (Karácsonyra ezt jócskán kibővítettem xD). Mind a hármat megkaptam Karácsonyra (Carrie Diaries 1-2 és a Barackvirág Pavilon titka). Egyelőre csak a Carrie Diaries-ig jutottam el (tudom, már túl sokszor leírtam a blog felületén, ne kövezzetek meg), de a könyv nagyon tetszik és remek angol gyakorlásra, mivel rettentően egyszerű a nyelvezete.


Bár az eredeti kívánságlistában a következő pont táska megvétele volt, azt nem sikerült vennem (haha én a legrosszabb táskavásárló ember vagyok a földön). Úgyhogy ugorjunk át a cipőkre. A drágáim, a gyermekeim, a szerelmeim. Hármat is sikerült beszereznem két csizmát és egy fekete magassarkút, mindegyiket nagyon szeretem amióta meg vannak és hát na, cipő mindig kell xD


Basic toppokat akartam még venni, először ez a sötétkék New Yorkeres jött velem potom 890 Ft-ért, illetve ti még nem láttátok,  de majd a februári haul bejegyzésben meglátjátok, hogy vettem egy zöldes-barnás-szürkés basic toppot a C&A basic részén 1190-ért (jahm már olyan is van és elég jó anyagból vannak, szóval megéri). Ja és a kosztümünkhöz ajándékba járt még egy fekete csőtopp, szóval ha úgy vesszük ez a pont is elég jól ki lett pipálva.



Egy burgundi és egy fekete nadrágot szerettem volna nézni, na hát helyette találtam egy smaragdzöld nacit a H&M-ben (akciós volt xD) meg egy nagyon jó farmert a Camaieu-ban. Egyébként szintén februári haul bejegyzésben lesz majd, de egy burgundi félig bőr-félig más anyagú legginset lőttem nemrég a New Yorkerből 1500-ért. Szóval nagyjából a burgundi naci ki lett pipálva :)


Szerettem volna ingeket is venni, de csak ha jó áron találok megfelelőt. Nyitva tartottam a szemecském végig a leárazások alatt és sikerült beszerezni egy nagyon jó farmeringet a C&A-ból, illetve egy ujj nélküli asszimetrikus átlátszóbb feketét is a Takko-ból. Mindkettő jó döntés volt és örülök, hogy ki tudtam húzni őket a listáról :)


Legutolsóként pedig pulcsik kerültek a listámra. Kettőt is sikerült vennem, ami nálam nagy szó, de egyébként érzem, hogy még nincs elég pulóver a birtokomban, szóval az a következő szeptemberben is célként ki lesz tűzve. Mondjuk már jobb a helyzet. A burgundi kötöttet a Hádában fogtam ki, 2500 Ft-ért vesztegették, míg a patentos ,,pomponlány" pulcsit 4000-ért vettem a H&M-ben, egyébként megérte ennyiért, az egyik kedvencem lett.

Hát ez lett volna az én wishlist kipipálós posztom és elég jó érzés elolvasni, mert megmutatja, hogy tudatosan vásároltam (nagyjából xD). Egyébként ebből a bejegyzésből is látszik, hogy a ruhatáramra igencsak ráfért néhány új darab beszerzése, hiszen némelyikből hiányt szenvedtem.

Hamarosan érkezik a következő wishlistem, amibe jóval konkrétabb dolgok kerültek és beauty termékek is dögivel :)

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése