Wishlist #2

Még két héttel ezelőtt írtam nektek, hogy kipipálhattam nagyjából a wishlistem. Nagyon boldog vagyok miatta, de már rögtön el is kezdtem írni a következőt, amin sokkal konkrétabb dolgok szerepelnek, mint az előző listán voltak. Mivel a ruhatárammal továbbra is meg vagyok elégedve, ezért leginkább sminktermékek szerepelnek a mostani listán. De ez nem is baj, az előző félévben nagyon eltávolodtam tőlük, úgyhogy itt volt az ideje visszatérni. Sminkek mellett még dekorációs tárgyak kapták a legnagyobb helyet, mert szeretnék új apróságokat begyűjteni a szobámba, szebb tárolódobozokat, ilyesmi. 

Na de lássunk is hozzá, mert sosem fogok a végére érni.

1. Ruhák




Összesen két dologra vadászok most, egy fekete bőr skater skirt-re és egy Batman-es pólóra. Mindkettő nagyon tetszik, csak a szoknyát még elviselhető áron sehol sem találtam meg. Batman-es feliratú pólókat láttam már ugyan, de egyik sem volt az igazi. Egyébként ez a fenti H&M-es darab egész tetszetős, szerintem élőben is meglesem majd.

2. Cipők



Hiába, az én gyengéim a cipők. Nagyon-nagyon-nagyon vágyom a fent látható Jeffrey Campbell stílusú csizmára, ez egyébként egy H&M-es darab, de itthonra nem hozták ki... :( Azon gondolkodtam, hogy kínaikat végigtúrom majd, hátha találok valahol ehhez hasonlót, mert nagyon-nagyon kell az a csizma. Emellett kéne egy új sportcipőt is vennem, az a kék Deichmann-os kifejezetten tetszik, szerintem esélyes, hogy meg is veszem majd. A jövőben be akarok szerezni egy sima, egyszerű, fekete topánkát, csodás egyszerűségével és megnyerő 3000 Ft-os árával nagy valószínűséggel ez a H&M-es darab lesz a befutó. Az alsó két cipő leginkább a fazonjuk miatt tetszik, nagy szükségem nem lenne rájuk, de na, olyan kis szépek :)

3. Táskák


Még mindig táska mumus vagyok, haha. De eldöntöttem, most már tényleg vennem kell legalább egy táskát. A legelső vajkrém színű H&M-es darab ugyan 10 000 Ft, de olyan szééépppp, a mellette lévő tengerész csíkos már jóval olcsóbb és nagyon jó lenne nyárra. Kellene egy nagy egyszerű fekete pakolós is és a negyedik kiszemelt egy kisebb clutch, ami jó lenne bulizáshoz. Mindegyik kell xD

4. Kiegészítők


Egyik évfolyamtársnőmnek van ilyesmi szárnyas nyaklánca és nagyon megtetszett rajta. (Legalábbis, ha jól emlékszem, ugye Hobbit? :)). Ezt a darabot a Six webshopján láttam most, de esélyes, hogy inkább ebay-ről rendelem majd meg, mert a Six-et ismerve biztos drágállani fogom. A körsál nagyon-nagyon tetszik, gyönyörű a minta és gyönyörű színek, ráadásul csak 1990 a H&M-nél, szóval még az ára is elfogadható. Abszolút tökéletes darab lenne tavaszra.

5. Ebay



Amióta megkaptam az Iphone-omat, azóta tokot vadászok hozzá. Igazából már egy sima fekete műanyag toknak is örülnék, de amit itthon láttam normális áron, az karcos volt... A fenti három tok nagyon cuki és nagyon tetszenek, örülnék mind a háromnak. A Halál ereklyéi nyaklánc és a Fecsegő poszátás egyszerűen kell, de majd szülinapom után tervezek leadni barátnőmnél egy adag rendelést, úgyhogy addig még váratnak magukra :)

6. Lush


Amióta február elején bementem az egyik Lush boltba, azóta megszállottja lettem az üzletnek. Jelenleg ezt a két arctisztítót szeretném kipróbálni név szerint az Aqua Marina-t és a Herbalism-t. Mindkettő nagyon jónak tűnik és hát na, kíváncsi vagyok rájuk :)

7. Pink Panda


Már érik egy újabb rendelés a Pink Pandától, ahol gyönyörű szépségekre bukkantam. Real Techniques ecsetek, áhh... gyönyörűek, kellenek, anyuéknak erősen utalgatok, hogyha nem lenne ötletük a szülinapomra, akkor nyugodtan meglephetnek velük. Remélem beválik :D A BH Cosmetics Glamorous Blush palettája szépséges és szintén csak kell. Jelenleg a pirosító gyűjteményem akarom növeszteni és ez tökéletes darab lenne benne. A Sleek Blush By 3 Pink Lemonade szintén szemet gyönyörködtetőre sikeredett. A Lime Crime márka nem éppen a legolcsóbb és igen borsos árat kérnek el egy rúzsért, de... hát szerelembe estem ezzel a Glamour 101-essel, nincs mit tenni. Egyszer valahogy kikalkulálom majd a pénzecskémből. Az utolsó darab egy gyönyörű csomagolásba bújtatott Coco Lui ajakfény Forest Fruits néven, íncsiklandozóan hangzik, nem?

8. H&M Home


Amióta megnyílt a Westendben a H&M home én állandóan a H&M oldalát lesem, hogy mivel jönnek ki. Bár igen szomorú, hogy a kint lévő cuccokból nem mindegyik van fent a neten. Pl. láttam ott édes rózsás párnahuzatokat, de azok a neten hiába kerestem. Viszont a fent látható fekete párnahuzatba beleszerettem és nem is drága, a szöveg pedig nagyon igaz. Kinéztem ezt a fehér kerámia tárolódobozt is (a kisebb méretet) jó lenne a mono szemhéjpúdereimnek, az üveg ,,bödön" téma már régóta foglalkoztat, dekoratív lenne benne tartani néhány körömlakkomat és ennek a fentinek a mintája, illetve a fedele is nagyon tetszik. A gyertyák egy csomagban kaphatóak és az egyszerűségükkel hódítanak nálam, a szívecskés tartó pedig a gyűrűimnek lenne tökéletes.

9.H&M Cosmetics - Moyra


Moyra Holographic kiadás egyszerűen fenséges lett, nem bánnám, ha megdobnának az egész kollekcióval, de a szívemhez mégis a 251-es számú ezüstös szépség nőtt hozzá és nagyon szeretné a kis gyűjteményem magáénak tudni. H&M háza táján ebbe a rózsaszín lakk szettbe szerettem bele, mesés árnyalatok és mostanában valamiért pinket kíván a körmöm, úgyhogy ide vele. Egyébként az ára is igencsak jó 5x9ml lakkért 1490 :) Valamikor a Váci utcai nagy H&M-ben jártam, ahol felfedeztem a beauty részleget, mivel nagy rúzsceruza hívő lettem, ezért ezeket a szépségeket szúrtam ki. Teszt megnézés nélkül viszont nem akartam megvenni őket, így a boltban maradtak. Itthon utánuk néztem és bár szárítanak egy kicsit megfelelően pigmentáltnak mondják őket. A pink és a red árnyalatot szeretném magaménak tudni.

10. Újdonságok az Essencenél




Essence háza táján elég hosszú listám lett, de hogy őszinte legyek rég vártam ennyire az új cuccokat. Meg persze nem mindent egyből akarok beszerezni, az úgy durva is lenne. Legelsőként a fenti paletták fogtak meg, bár számomra furcsa, hogy az Essence oldalán nem szerepelnek, pedig elméletileg már kaphatóak a Müllerben (ugye??). Ezek megvétele nagyban függ a pigmentáltságuktól, amit majd élőben lecsekkolok (remélem). Az első paletta amit kinéztem a How to make nude eyes - box. A következő négyféle pirosítót tartalmaz, név szerint egyébként How to make your face wow - box a neve. A harmadik kis képen a How to make bright eyes - box szerepel és legutolsónak a How to make brows wow - boxot nézném meg. Mindegyiknek szuper édes a csomagolása és bár én nagyon ritkán veszek szemhéjpúdert (Dunát lehet azzal rekeszteni, ami itthon van), de ezeknek most sikerült megfogniuk.

A következő képen szerepel a Big Bright Eyes highlight it szemceruza, képek alapján a Pearlyt néztem ki magamnak, de igazából, ha jól beválik majd nem kizárt, hogy mind a háromra lecsapnék. Emellett a matt szájfények közül a Soft nude szerepel a listámon (kicsit sem fura, hogy ugyanaz az új matt szájfények nevei, mint a most kivont matt lip creameké).

Körömlakkok közül a pro white glow lakk hívta fel magára a figyelmem, kíváncsi vagyok beválna-e. Az új effectesek közül pedig beleszerettem két glitter jewelsbe névszerint a Glitz&Glamba, illetve a Party in a bottle-ba. Egy holo lakk is felhívta magára a figyelmem méghozzá a Pixie dust névre keresztelt (olyan szépséges az üvegben és ez a név :)).

Ez lenne az én új wishlistem, amin rengeteg-rengeteg dolog szerepel. Ezeket majd lassacskán igyekszem beszerezni természetesen, de egyébként úgy érzem mindegyiknek jogos helye van itt :)

Nektek mik szerepelnek a mostani kívánságaitok között?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Igen rajtam láttad szívem, és mindenki el akarja lopni tőlem!:)
    Amúgy az első vaj színű H&m-es táska, azaz én fekete táskám :P
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt tudom, hogy a tiéd xD És akkor jól emlékeztem jejj :D Én nem lopok, majd veszek magamnak ^-^

      Törlés
    2. Nem azt mondtam, hogy te lopod, hanem, hogy már többen megfenyegettek, hogy "véletlenül" eltűnik :))))

      Törlés
    3. Mondjuk megértem őket ;) Vagy csak ,,szárnyra kél" a nyakadról xD

      Törlés
  2. Én láttam az a H&M-es Jeffrey Campbell cipőt a dunakeszi Auchanban lévő H&M-ben, szóval van remény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóóóóóó óóóóóóó repülök oda xD Eddig kerestem Westendben meg Duna Plázában, Váci utcában, de semmi... pedig most a Westend-i H&M (pontosabban kettő xD) az egyik legnagyobb, szóval gondoltam azt csak nem hagyják ki a szórásból... Köszi, most van remény, hogy esetleg megtalálom :)

      Törlés
    2. Remélem fogsz találni! :D

      Törlés