NOTD - Purple love

A ma bemutatott S-he stylezone lakkot féláron találtam a Dm akciós kosárkájában. Elméletileg kiárusítás alatt áll a lakk, de úgy gondoltam, hogy hozok róla egy tesztet, hátha rátaláltok majd ti is, mert megéri meglesni és esetlegesen megvenni :)

S-he Stylezone - 247



A külcsín egyszerű, négyszögletes és minimális. Nem kelt luxus érzést, de hát nem is ez a lényeg. Tárolás szempontjából én nagyon szeretem, hogy szögletes. Az üveg 10 ml-t tartalmaz, amiért 399-et fizettem most.

Ecset:


Egyenesre vágott és hosszúkás, a szokásos átlagos mindennapi ecset. A kupakot egyébként le lehet szedni, ha valakit zavar a szögletes, de ezt már úgyis tudjátok :)

Finish:





Szépséges élénkebb levendula színt kapunk, ami bizonyos körülmények között kéknek is hat (legalábbis a fényképező szerint). Egy vastagabb rétegben látjátok a körmömön, sajnos nagyon folyékony állaga van, ezért képtelenség volt vékonyan felkenni. Viszont gyorsan megszáradt és szép fényesre is. Bár a képen van a körmömön fedőlakk, de hasonlóan fényes lett a végeredmény magától is.

Nekem tetszik ez a levendulás lila szín, bár ennél egy kicsit világosabbat vadászok még mindig magamnak, azért ez is elég szép :)

xoxo, Sunny

8 megjegyzés: