Januári haul - Giga-mega zsákmány

Hűha, hát nem tudok mit mondani csak azt, hogy megérkeztek a leárazások, időközben pénz állt a házhoz és sokszor voltam körbenézni, így állandóan becsúszott egy-egy dolog (na néha több is). Rettentően büszke vagyok arra, hogy a legtöbb dolgot akciósan vettem és igen csak megérték az árukat :) 

Egyébként mostanában elég sok ruhát vettem, jelenleg kielégítőnek tartom a ruhatáram tartalmát, így most már fókuszálhatok más dolgokra is (pirosítók :D).

Kezdjük a ruhákkal:

Sötét farmering - C&A - 3490 Ft

Én pompon lány pulcsinak hívom, de ha valaki tudja a rendes nevét, akkor
szóljon - H&M - 4000 Ft
Burgundi skater skirt (amit az istenért nem lehetett rendesen lefényképezni) -
H&M - 3490 Ft (ő nem volt akciós, de ennyiért bőven megérte,
most még gondolkozom még a társain :D)
Fekete blúz - Takko - Nagyváradon vettem, de átszámolva
2500-3000 Ft körül lehetett (eredetileg 32 lei, ha valakit érdekel)
Tökéletes farmer csőnaci - Camaieu - 2790 Ft
Fekete leggings - Takko - Nagyváradról
kb 1100-1200 Ft - 16 lei

Cipők:

Fekete magassarkú - Deichmann - Azt hiszem 2990 Ft volt

Eredetileg barna, de néha zöldesnek tűnő csizma - Deichmann - 4990 Ft
Kozmetikumok:

Minnie egeres ajakbalzsam - Dm - 599 Ft - imádom *-*
Essence - Lip liner - 10 Femme Fatale - 349 Ft

Essence - All about matt fixing loose powder - 349 Ft
Essence - Stay matt lip cream - Velvet Rose - 349 Ft
Essence - Gel tint - 349 Ft
Essence - Kohl kajal pencil - White - 349 Ft

Úgy alakult, hogy életemben először elkeveredtem a The Body Shop-ba, ami határozottan pozitív élmény volt és nagyon kedves eladókkal találkoztam, akik rendkívül segítőkészek voltak. Rögtön csináltattam törzsvásárlói kártyát is és biztos, hogy még fogok tőlük vásárolni, bár csak különlegesebb alkalmakkor, mert azért valljuk be, nem a legolcsóbb árkategória. Egyébként most elsőre egy féláron kapható karácsonyi szettet hoztam el, méghozzá a kókuszosat és így volt 2690 (ha jól emlékszem). Mesés kókusz illatú termékek vannak benne, amiknek egyáltalán nincs mű illatuk, bár én csak a testradírt próbáltam ki a csomagból. (Halkan megjegyzem, hogy majd a márciusi blogszülinapi nyereményjátékon többek között a másik két csodás termék is a leendő nyertes csomagjában lesz majd ;)).

Körömlakkok - körmös cuccok:

S-he Stylezone - 247 - 399 Ft
Essence - Here is my number - 349 Ft
Golden Rose - Holiday - 54 - Nagyváradról van: 15 lei kb. 1000 Ft volt,
ami kicsit drágább, mint itthon, de pénzt nem akartam visszaváltani, őrizni
meg nem volt értelme, szóval inkább vettem belőle valamit :)
Flormar - Passionate dots - PD06 - Szintén Nagyváradról van, de
meg nem mondom most az árát kb. annyi, mint itthon (700-800 Ft)
Essence - Nail art twins - Bella
Claire's - körömmatricák - 500 Ft (igazából 0)
Claire'sben olyan akció volt, hogy két akciós termék esetén olcsóbbikat ingyen
megkapod és vettem 500 Ft-ért egy nerd szemüveget (lentebb láthatjátok) szóval
bedobtam még mellé ezt a csomagot pluszba, mert akkor már kihasználjuk az akciót
Essence - Effect nails - 6 - 349 Ft
Kiegészítők:

Gyűrű - C&A - Nagyváradról talán 10 lei volt (700-800 Ft)
Nerd Glasses - Claire's - 500 Ft
Hatalmas pihe-puha szürke kötött sál - H&M - 700 Ft
Pink Pandától:

Már régóta terveztem, hogy rendelek a Pink Panda webshopjából, de sosem jutottam el a megvalósításig. Aztán január elején kihagyhatatlan akció volt, mert két ajándék termék is járt a rendelés mellé (most komolyan, így teljesen megéri :D). Hosszas böngészés után végül csak két terméket rendeltem. Szerda este adtam le, hogy mit kérek, péntek reggel már itt is volt a futár, szóval tényleg gyorsan szállítanak. Minden hibátlanul megérkezett és abszolút meg vagyok elégedve velük, szóval ajánlom mindenkinek az oldalt, én még tuti rendelek majd :))

Barry M - rúzs - Pink Ribbon - 1190 volt kb (egyébként megint akciós)
Imádom ezt a rúzst, szépséges rózsaszínes árnyalat, hamarosan jön teszt :)
Barry M - Black Multi Glitter - 1095 Ft (teljes áron vettem)
Konad - Quick dry fedőlakk - Ajándék volt
Laura Paige - Szemhéjpúder - Castaway Blue - Ajándék volt

Szóval ,,ennyi" lett volna az én hatalmas januári haulom. Fuhh hát sokat nem tudok mondani, költöttem rendesen, de mindegyiket imádom :))

Ti miket vettetek mostanában?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Hű, mennyi minden! :)
    Az a Barry M glitteres körömlakk mennyire varázslatos, odavagyok érte♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is ledöbbentem, hogy egy hónap alatt ennyi összegyűlt, de most már vissza fogom magam, jöhet újra a spórolás xD
      Ahh én is, olyan szépséges az üvegben *-*

      Törlés
  2. a Barry M lakk és a nerd szemcsi a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom azokat a szemüvegeket xD Barry M meg hát igen, hamarosan eljutok végre a felkenéséig is :)

      Törlés
  3. Mennyi szépség :) A lakkokra vagyon kiváncsi vagyok és a cipők is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rövidesen hozok is teszteket róluk, kettő már be van fotózva közülük :)) Jó hallani, hogy másnak is bejönnek :D

      Törlés