Insta Moments #1

Régen volt személyesebb bejegyzés, aztán arra gondoltam, hogy én is, mint sok más bloggerina instás fotókat hozok, hiszen elég aktívan tevékenykedem az oldalon és lényegében minden fontosabb (és nem fontosabb) pillanatot megosztok ott. Szóval lássuk december végétől kezdve egészen mostanáig, mi történt velem :)



A legelső kép, amit megosztottam egy csoportkép volt ahol Azu-nyannal és drága Hobbittal együtt pózolunk :) December végén egyik barátnőnknél volt csaj buli, aztán szórakoztunk, ott találtam ezt a cuki cicás papucsot is. Szilveszterre hiper glitter körmökkel készültem és agyaltam, hogy melyik lakkokat használjam, aztán bulizni is voltunk, ahol életemben először pecsétet is nyomtak a csuklómra és Azu-nyan is kapott az övére.


Azu-nyan újév első napján ebben a csodás pizsi-csizma szettben távozott tőlem. Nem kell aggódni, kocsival ment a lelkem, de így is nagy szemekkel megnézték, amikor távozott a házból xD



Ödönke kivételesen egész fotógén volt a hónapban, bár még mindig kiszúrja, ha fényképezni akarok és azonnal elrohan. Nem láttam még ennyire fényképező utáló nyulat...


Apuval kiraktuk a Karácsonyi ajándékát, azóta be is kereteztük a kirakót és hamarosan kikerül a szobám falára is :) Ecsetet is mostam, fuhh, de utálok... A legrosszabb. Jelenleg még a Carrie Diaries első részét olvasom (olvasnám, ha lenne időm) és egy nagyon fárasztó nap után, úgy döntöttem, hogy sz*rok mindenre, engedtem egy forró habfürdős fürdőt és fél óráig pihentem. 


Thimmyke lakknaplóját is elkészítettem, egész jó lett, azóta könnyebb nyomon követni a körömlakkjaim :) Egész januárban beteg voltam és a gyógyulás része volt, hogy sóbarlangba kellett járnom. Gyönyörű szép helyen kellett pihengetni :) Két notd-es kép is kikerült instára, úgy döntöttem, hogy csak azokat a manikat mutizom meg ott, amik nem kerülnek majd ki a blogra. Az első a szürke Essence sand lakk, a második pedig egy lila S-he megbolondítva egy kis Bellával.


Január közepén leutaztam Nagyváradra a barátnőm maturanduszára (hasonló, mint nálunk a szalagavató, csak teljesen más, de a lényeg, hogy náluk ezzel ünnepelnek a végzősök). Hagyomány, hogy csokit visznek annak, aki meghívta őket barátnőm kereken 70 tábla csokit kapott (plusz-mínusz 1-2). Bár csak három napra tudtam elszabadulni itthonról, azért belefért egy kis shoppingolás is. Szombat reggel pedig sajnos már utazhattam is haza vonattal, ahol törit tanultam jejj.

Néhány outfit kép :)

Slefieee with nerd glasses xD



Zabbantottam is rendesen a hónapban. Bár a kedvenc nasim még mindig a keksztekercs :))


Vásároltam is haha, de ezt jól láthattátok a pár napja kikerült haul-os bejegyzésben. Abba a Minnie egeres ajakápolóba még mindig szerelmes vagyok, annyira édes és a cseresznyés gyerekfogkrém illata meg isteni.


Megjött hozzánk is a tél, aztán el is múlt. Túlzottan nem bánom, gyere tavasz, gyere a keblemre :D

Ennyi lett volna nagyjából a hónapom, sunnykyue néven egyébként tudtok követni instán, ha érdekel valakit :)

xoxo, Sunny

2 megjegyzés: