Elfogytak #1


Újabb ,,elsőhöz" érkezett el a blog és ez nem más lenne, mint a többi blogról már jól ismert Elfogytak bejegyzés. Hogy őszinte legyek erősen kényszerítenem kellett magam arra, hogy legalább ennyi cuccot összegyűjtsek, de nálam már ez is haladásnak számít. Rettentően halmozó vagyok és ha már valaminek kevés van az alján, akkor gyorsan félreteszem és tartogatom, és tartogatom, és tartogatom... kb. örökre. Rossz szokásomtól meg kellene szabadulni és remélem, hogy ezek miatt a bejegyzések miatt képes leszek rá :)



Alverde - Clear - Iszapos arclemosó tonik 


Sok blogon dicsérték, emiatt vettem meg és mert persze nem tartalmaz parabént. Elhasználtam ugyan, de nekem abszolút nem vált be. Legfontosabb ok az, hogy alkoholt tartalmaz, ami a bőrömet kiszárítja és további faggyútermelésre készteti, tehát pont az ellenkező hatást váltja ki, mint amit én keresek. Minden használat után követelte a bőröm a hidratálót és még valami fura gyógynövényes-alkoholos illata is volt, ami engem kicsit zavart. Bár viszonylag jól tisztított, azért nekem nem lett a kedvencem, úgyhogy még keresem a tökéletes tonikot. Összességében: nem volt rossz, de nem venném újra.

Das Gesunda plus - Haar Vital komplex cinkkel


Október végén - november elején vehettem meg, mert már szörnyen idegesített, hogy szinte csomókban hullik a hajam. Valamikor januárban szedtem be az utolsó szemet és azt kell mondjam, hogy mire a kúra végére értem segített a helyzeten. Sokkal kevesebb hajszálam hullt ki, bár még mindig nem rózsás a helyzet, de ez köszönhető annak is, hogy hosszú hajam van és évszak váltás is. A körmeimen is segített talán egy kicsit erősebbek, de azoknak több kellene, mint egy vitamin kúra. Olvastam krémmánián, hogy van akiből túlzott éhséget váltott ki, hát velem ez nem történt meg, szerencsére. Összességében: bevált a termék és bár nem a közeljövőben fogok megint vitamin kúrát tartani, de jövő télen is lehet, hogy újraveszem.

Avon - Naturals - Fűszeres narancs és gyömbér tusoló zselé


Ezt a terméket kicsit benéztem, egy csomagban rendeltem testápolóval meg test spray-vel, vagy mivel. Jó áron volt és az újságban tetszett az illata, de amikor megkaptam hát jó. Bár feltűnő helyen szerepel a csomagoláson, de fahéjat például egyáltalán nem lehetett érezni benne. Egyébként nem volt rossz az illat, csak kicsit mást vártam. Általában több tusfürdőt nyúzunk anyával így eltartott egy darabig, amíg a végére értünk. Szárítani nem szárított és abszolút jól habosodott, de az illatára valahogy ráuntunk. Egyébként nagyon fűszeres és inkább gyömbéres, mint narancsos illatot éreztem én, aztán lehet vitatkozni. Összességében: nem volt rossz, de nem venném újra, vannak jobb tusfürdők is ennél.

Rival de Loop - Hydro három az egyben arctisztító kendő


Egyik Rossmann-os vásárlásom alatt csak úgy bedobtam a kosárba. Szép a csomagolás, kellemes dolgokat ígért és az összetevők is rendben voltak. Jól bevált, nem csípte a szemem és a sminket is szépen letette. Egyedüli gondom vele, hogy drága 10 db kendőért 300-400 Ft-ot kiadni. Pontos árra nem emlékszem már, de 10 kendőért drágállottam. Összességében: újra venném, ha olcsóbb lenne, vagy több kendőt tartalmazna az áráért, amúgy meg nem.

Chanel - Vitalimuére aqua alapozó (B20)


Imádtam, sokkal könnyedebb alapozó, mint az átlag és fel kell rázni, hogy a vizes és olajos bázis összekeveredjen. Imádom a letisztult csomagolását és kellemes volt viselni. Véleményem szerint közepes fedésű, de ez köszönhető annak, hogy nem olyan nehéz viselet, mint pl egy Shiseido. Összességében: örülnék, ha újra a birtokomban lenne, remélhetőleg anya majd valamikor tud hozni belőle megint, mert az egyik kedvenc alapozóm lett.

Shiseido - alapozó (Lifting I 20)


Nagyon erős fedésű alapozó és nagyon tartós. Csak különlegesebb alkalmakkor használtam, mert amikor már megkaptam alapból kevés volt az üvegben. Most szilveszterkor ürítettem ki teljesen, de az egész estét végig tudtam bulizni benne gond nélkül (vagy csak hajnalban már nem tűnt gondnak az, ami máskor annak tűnik xD). Nagyon jól fed, korrektort is csak a szemem alatti karikákra használtam mellette, a pattanásaimra sohasem. Jól kiegyenlíti a bőrt és szépen lehet dolgozni vele, bár nekem kicsit nehéz volt a viselete, de én alapvetően nem szeretem a túl nehéz alapozókat a bőrömön. Összességében: a fedés és tartósság miatt csillagos ötös, gondom egyáltalán nem volt vele, örülnék, ha megint a birtokomban lenne, mivel különlegesebb alkalmakkor mégiscsak jól jön a full extrás fedés.

Max Factor - Eye Brightening szempillaspirál (Black Pearl)


Sok blogon dicsérték és akkoriban szükségem volt egy új szempillaspirálra, emellett pont glamour napok jöttek így féláron le is csaptam rá. Egész jó volt, de nem mondanám különleges vagy csodatévő spirálnak, inkább csak átlagos. Nem csomósított, szép pillákat varázsolt és jó volt amíg tartott. Bár már a vásárlás utáni első napon, amikor elkezdtem használni volt valami fura illata. Eleinte féltem is emiatt, de gond nem lett belőle. Összességében: nem volt rossz, de nincs wow hatás, csak egy átlagos spirál, emiatt nem venném újra.

Chanel - Inimitable waterproof szempillaspirál 


Szintén anya hozta haza, szegénykém jól le is strapálódott a használata során (még a csomagolásán is meglátszik). Nagyon-nagyon-nagyon szerettem. Gyönyörűen szétválasztotta a pillákat, megfelelő mennyiségű festéket vett fel, gyorsan száradt. Egyszerűen csak a tökéletes mindennapi spirál volt. Szerintem ódákat tudnék zengeni róla, bár ha jól emlékszem nem volt akkora wow hatás itt sem, viszont valamennyi azért volt, mert nagyon szépen hosszította a pillákat. Összességében: igen kellene nekem újra, mert nagyon jó volt használni és abszolút megfelelt a mindennapokra, remélem a jövőben, majd újra a tulajdonomba kerül.

Ez lett volna az első Elfogytak bejegyzésem, remélem tetszett és nem untátok halálra :)

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Azért néha csak bebizonyosodik, hogy a chanel cuccok sem poénból olyan drágák ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, azért tud valamit a márka :)

      Törlés