Disney Princess Week - NOTD

És lám hölgyeim és uraim el is érkeztünk a Disney Princess Week utolsó bejegyzéséhez. Legalábbis Ariellel. Ahogy észrevettem a visszajelzéseitekből tetszett nektek a dolog, szóval nagyon boldog vagyok emiatt, szuper érzés ^-^ Egyébként bármi hozzászólásotok, megjegyzésetek, ötletetek vagy kritikátok lenne nyugodtan írjátok le, sőt, kérem, hogy tegyétek meg :)

De most már nézzük is a mai bejegyzést. Mit mondhatnék, továbbra is a színek híve vagy, nem a mintáé. Egy lilás-mentás-tengerzöld manit tudnék elképzelni Arielnek, így ezt is valósítottam meg. A lila Flormar lakk pedig engem pikkelyekre emlékeztet ebben a koncepcióban. Ok tudom, hogy a pikkelyek nem ilyenek (nagyon nem xD), de egy alternatív világban képzelhetjük ilyeneknek őket, ugye? :)






Használt lakkok:


- Lovely - Gloss like gel - Nr. 90 (két réteg)
- Lovely - Pearl base - Nr. 1 (két réteg)
- Flormar - Passionate dots - PD05 (két réteg)
- Lora - Express finish - 107
- Class - 56
- NYC - Turbo dry fedőlakk

Nektek melyik bejegyzés volt a kedvencetek a hétről?

xoxo, Sunny

10 megjegyzés:

  1. Aaa szerintem Ariel szívesen viselné! :D

    VálaszTörlés
  2. Végem van, imádom ezt a sorozatot! Mikor jön a köv. adag? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, nagyon örülök neki és igyekszem hozni, a tervek már megvannak, csak a megvalósítás hiányzik még :)) A következő princess Az-nyan kedvence lesz, egyébként :D

      Törlés
  3. Nagyon igényesen megkomponáltad! Szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik :))

      Törlés
  4. ANnyira jók együtt! Imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is tök jók így (és nem egoból mondom xD), örülök neki :))

      Törlés
  5. teljesen Arieles!
    mondjuk nekem a vörös kicsit hiányzik belőle, de egyébként rögtön rá gondoltam, mikor ránéztem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen azt sajnos kihagytam belőle, pedig abszolút hozzá tartozik. Örülök, hogy eszedbe jutott róla :)

      Törlés