Avon Absolute színmegújító ajakrúzs - Teszt

Mára egy ,,próba szerencse" rúzzsal készültem. A megnevezés oka az, hogy eddigi 2 tapasztalatom alapján az a meglátásom, hogy az avonos rúzsoknál nem tudja biztosra mondani az ember, hogy amit megvesz tényleg olyan színű lesz-e, mint amit az újság alapján kiválasztott. Bár tudatában voltam ennek, mégis beleszerettem az egyik színbe az új Absolute színmegújító ajakrúzsok közül, és megrendeltem.....
... És ezzel 3-ra nőtt az imént említett tapasztalatok száma ,,színproblémák" terén. Viszont legalább a rúzs valós színe még jobban is tetszik, mint amilyennek elvileg lennie kellett volna.
Az egészben a legviccesebb, hogy az aktuális (2014/3-as kampány) újságban már megtalálták a pontosabb árnyalatát, de a még valósabb szín talán inkább a kétféle változatnak a keveréke lenne.


fenti kép: 2014/2-es katalógusban; alsó kép: 2014/3-as katalógusban

Hát ez volt az egésznek a kicsit hosszabbra sikerült felvezetése, most már rátérhetünk a tesztelésére.




Pinkbe bújtatott csomagolással és áttetsző kupakkal jutunk hozzá a 3 g-nyi rúzshoz. Akciósan 899 Ft, de eredeti ára 1620 Ft, és 20 féle árnyalat közül tudunk válogatni.




Én a Creamy Melon színűt választottam, ami egy kicsit korallosabb kicsit rózsaszínesebb szín.




A leírása szerint ez rúzs + balzsam egyben, mely hidratált ajkakat varázsol. Reméltem, hogy majd a ,,rúzs" mivolta fog dominálni, de sajnos nem így történt. Így a balzsamossága lehet a ludas abban, hogy túl krémes, aminek okán amint felkenem, kitölti az ajak ráncait. Ez közelről nem túl szép esztétikai hatást eredményez.
Mivel nem használom túl sok ideje, így arról nem tudok pontosan nyilatkozni, hogy valóban hidratálttá teszi-e az ajkaimat, de ebben lehet ráció.
Fedése, mint ahogy írták is, közepes.

Tartósságát 1-2 órásnak mondanám, de eme rövidke idő alatt jól kiemeli az ember száját. A ,,színmegújító" megnevezésnek nem tudom mi lehet az oka, mivel én ezt a képességét még nem fedeztem fel.




Tudom, nem a legjobb kép, de legalább látszódnak a rúzs hibái :$

Összességében be kell vallanom, hogy nem jó, lehetne jobb is (látok benne fantáziát), de mégis szeretem, és ennek egyetlen oka a színe, abba beleszerettem. 

Ti mit gondoltok erről a rúzsról?


xoxo, Azu-nyan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése