Tél végi leárazások - Haul

Végre elkezdődtek a leárazások, amiket a legjobban szoktam várni az évben xD  Érdemes körülnézni most a plázákban, ugyanis szinte az összes boltban virítanak a 70%-os leárazás táblák, ami persze túlzás szokott lenni, de valóban nagyok az árengedmények.

Így szereztem be én is ezeket a dolgokat:


Bőrdzseki - New Yorker - 5990 Ft


Egyszerűen imádom ezt  a bőrdzsekit. Igaz, hogy már van rajta kívül 3 is, de ezt egyszerűen nem tudtam otthagyni *-*


Pulcsi - Orsay - 4000 Ft
Sajnos alig vannak ilyen pulóvereim, így szinte muszáj 1-2-t beszerezni időnként. Ebbe meg rögtön bele is szerettem xD


Bőrnadrág - New Yorker - 2990 Ft
Régóta kívánságlistás volt egy bőrnadrág, így nagyon megörültem, hogy találtam egyet ilyen jó áron.


Skinny jeans - Terranova - 2290 Ft
Ez amolyan ,,Áh gyere, jössz velem" darab, igazából különösebb szükségem nem volt rá. De elhoztam, mert olcsó volt, mert egyetlen S-es volt a kb. 100 db XS/XXS-es között, kényelmes is és jónak is találtam xD


Sál - New Yorker - 1490 Ft
Ha nem is szoknyában, de legalább sálban beszereztem egy azték mintás ruhadarabot xD Azóta szinte mindig fölveszem, imádom.


Sapka - Terranova - 1190 Ft
Egyszerűen csak kellett az új sálhoz egy fekete sapka, mivel sajnos csak egy szürke sapim volt, ami viszont nem passzolt a sálhoz.


I am - 550 Ft


I am - 800 Ft


SIX - 800 Ft


SIX - 800 Ft
Fülbevalókból, ékszerekből meg egyszerűen sosem elég xD

Hát én ezeket szereztem be a leárazások során. Anyum pl. egy kardigánt vett magának a Bershka-ból 1995 Ft-ért, a Pull & Bear-ben pedig 2995 Ft-ért talált magának egy fehér inget.

Így utolsó pár szóként:
  • A Deichmannban most olyan akció van, hogy 3 pár leárazott cipő közül 1 pár ajándék, a másik lehetőség pedig, hogy 2 pár leárazott cipőnél a 2. pár 50%-kal olcsóbb. 
  • A Tally Weijlben 3700 Ft körüliek a farmerek
  • A SIX-ben 300 Ft-ra levittek egyes fülbevalókat, gyűrűket
... Szóval érdemes körülnézni :)

Ti vásároltatok valamit mostanában, vagy esetleg tervezitek?


xoxo, Azu-nyan

6 megjegyzés:

  1. Bőrkabátból sosem elég! :D Klassz cuccok. :3

    VálaszTörlés
  2. Én is így gondolom :)xD Köszi, imádom is őket *-*

    VálaszTörlés
  3. A bőrkabát nagyon tetszik! :3 Nézzetek be hozzám, díjat kaptatok! :) http://betti-and-beauty.blogspot.hu/2014/01/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom, már alig várom, hogy hordhassam *--*
      Oh, köszi *-* :)

      Törlés
  4. A bőrzseki mennyire jó lehet a bőrnacival! :D Nekem egy fekete bőrnacim van, hát nem sűrűn kerül elő, eddig talán kétszer volt rajtam, amikor megvettem, közvetlenül utána meg, egy Halloween buliban, ahol vámpírnak öltöztem. :D Nem merem hordani... :)
    Az ékszerek nagyon tetszenek, főleg az a straszos füli. A sálhoz kell egy sapka érzést meg nagyon jól ismerem... :D Nekem a csizmámhoz kellene egy mellény... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuh amint végre helyreáll az időjárás tuti előkerül együtt az a két darab xD
      A fekete bőrnaci a másik beszerezendő, egy ideje mániám lett a bőr, mindenből bőrt akarok xD Amúgy még régebben vettem -szintén New Yorkerből- egy csillagos fekete nacit, amire volt, aki azt mondta, hogy bőrhatású. Annál volt nálam az, hogy eleinte picit aggódtam, mit fognak gondolni. De végül igazából semmi se volt, és a nacit is imádom, így hozzászoktam a nem ,,átlagos" nacikhoz xD Ezáltal a bőrnaci már nem is okozott problémát, szinte minden nap felveszem :)
      Áh imádom is az összes fülbit. Már várom a kövi leárazásokat, mert egyszerűen vétek ilyenkor nem venni vmilyen kis ékszert xD
      Sál-sapka combo, valahogy el se tudom képzelni, hogy ne passzoljanak :D Hát igen, valahogy mindig akad egy olyan darab, amihez muszáj vmilyen párosítás :)XD

      Törlés