Rátaláltam III.

Megint összegyűjt pár újdonság, amit láttam, találtam, rákattantam. Úgyhogy ideje egy újabb Rátaláltam bejegyzésnek :) 

Egyre kevesebb sorozatra bukkanok rá (NOOOOOOO!), sőt mivel sokszor tartanak szüneteket, ezért idén a téli szünetben előfordult, hogy az összes sorozatomból behoztam a lemaradást. Tanévközben csak 6-7 sorozatot követek folyamatosan, a többit pihentetem és szünetekben szoktam megnézni az elmaradt részeket. Nagyon frusztráló volt, amikor már nem volt mit néznem. De az még frusztrálóbb, hogy nem találtam sok újat. Így történt az, hogy filmeket néztem, úgyhogy szomorúan kell mondanom, de most több filmet néztem, mint ahány sorozatot találtam. Hüpp. Na, de kezdjünk is bele :D

- Éhezők Viadala: Futótűz / Catching Fire




Jennifer Lawrence az egyik kedvenc színésznőm, mivel imádom a stílusát, a vicceit és az őszinteségét. Szerintem Hollywoodnak nagy szüksége volt rá :)

Az Éhezők Viadala egyet is imádtam, aztán nemrég végre sikerült a kettőt megnéznem. Nagyon tetszett és jó volt, jelenleg várom a harmadik részt, addig meg a könyvekkel vigasztalódom (bár időt még nem tudtam szakítani az olvasásukra, de már nézni is jó őket ,,majd egyszer elolvaslak, ígérem"). Nekem tetszett a film és a legtöbb ember biztos, hogy értékeli, több fiú osztálytársamról is tudom, hogy ők is elmentek moziba megnézni és bejött nekik, sőt még utána idéztek fel belőle részleteket.

Tehát csak ajánlani tudom, hogyha még nem néztétek meg, akkor tessék azonnal és ha ne adj isten az első részt nem láttátok akkor üljetek le és gyerünk! Nem fogjátok megbánni :)

- Családi üzelmek / We're the Millers


A magyar cím fordításokat továbbra is nagyon szeretem xD

Végre egy nem átlagos, de mégis szórakoztató film. Tetszett, jókat nevettem és szuper vígjáték, szerintem a legtöbb ember élvezné. Ha szeretnétek pár órára kikapcsolódni és szimplán csak nevetni, akkor mindenképpen ajánlom (persze, ha még nem láttátok). Szórakoztató és egyszerű, pont tökéletes a kikapcsolódásra.

-Időről időre / About time


Egy aranyos nagyjából romantikus film, ami egyedi módon mutatja be az időutazás lehetőségét. Kifejezetten ajánlom, mert jelentése is van és gondolkozol utána egy kicsit. Legalábbis engem elgondolkodtatott arról, hogy hogyan is élek. Alaptörténete nagyjából az, hogy egy egyszerű és nem kifejezetten 10 csillagos srác keresi a szerelmet. Persze ennél sokkal többről szól, hiszen a srác családot is alapít, de nem akarok túl sok mindent elmondani belőle, mert utálom, ha valaki spoilerezik.

Szóval csak lessetek bele egy olyan délutánon, amikor nemcsak nevetni akartok, hanem valami értékesebbet is nézni egy vígjátéknál.

- A Wall Street Farkasa /  The Wolf of Wall street


Vegyes érzéseim vannak a filmmel kapcsolatban. Igazából mindenki erről beszélt a környezetemben, így amikor barátnőmnél jártam a maturandusza miatt egyik este megnéztük. Hát még mindig nem tudom eldönteni, hogy tetszett-e. Nem volt rossz, csak valahogy nekem néha sok, bár jókat nevettem rajta, de nem tudom. Nem bántam meg, hogy megnéztem, szerintem még egyszer-kétszer simán megnézném, ha valaki megkérne rá, de erre nem mondom száz százalékkal, hogy lessétek meg.

- Puss in Boots - The three diablos / Csizmás kandúr és a három ördögfióka


Ennél édesebb filmet is régen láttam. Csak 13 perces, de minden perce mesés :)) Rengeteget nevettem ez alatt a rövid idő alatt és már háromszor megnéztem nem, nem gáz. Csak feliratosan van fent (hál istennek), ezért miután megnéztem napokig azt hajtogattam, hogy: PUSS IN BOOTS. Oké, majd ha megnézitek nem fogtok hülyének gondolni miatta. A történetről annyit, hogy kedvenc Csizmás kandúrunk életéből kapunk egy újabb részletet, igaz ez jóval rövidebb, mint a Csizmás, a kandúr c. filmben volt (bár abban a filmben kiskorától kezdve megismerhettük kandúr életét :)). Tényleg csak annyit tudok mondani, hogy szuper és nézzétek meg, most :D

- Jégvarázs / Frozen


Idei év legédesebb és legjobb disney meséje. A Csizmás kandúros után azonnal indítsátok el ezt, ha még nem láttátok ha láttátok akkor is. Nagyon jó, nagyon szép, szuper dalokkal (Let it go - Legyen hó a kedvencem ^-^) és végre végre egy disney mese ahol csak csajok mentik meg magukat. Ok ok Mulan is megmentette magát, de ott is volt azért herceg dolog. Szerintem ezt a mesét látni kell, szinte kötelező darabnak tartom, nagyon jó lett :)

- My Little Pony: Equestria Girls


A szemfülesek láthattátok már instagrammon, hogy ezt néztem. Igazából, ha ciki, ha nem, de nagyon szeretem a My Little Pony Varázslatos Barátság részeit és a lányokat (kivéve Rainbowdasht, mert halálra idegesít, de az most nem tartozik ide). Még Azu-nyan linkelte nekem a filmet és szerintem nagyon aranyos volt. Bár, hogy őszinte legyek csak azoknak ajánlom, akik alapból szeretik az MLP-t egyébként meg hagyjátok, szerintem nem értékelnétek. A story kissé elcsépelt, de valahol mégis édes, a lényeg pedig benne van, a barátság a legfontosabb és csodákra képes :)

Sorozatok:

- The Shield


A múltkori bejegyzésben a Sons of Anarchyról írtam, amit elkezdtünk a családdal, miután azt kivégeztük jött a Shield. Egy rendőrség életét mutatja be Los Angeles ócskább részén. Főszereplőnk Vic Mackey, akinek sajátos rendszere van a drogdílerekkel, stricikkel. Minden részben egy-egy új esetet göngyölítenek fel, de közben teljesen egységesek a részek és követik a rendőri dolgozók életét. A Sons-hoz hasonlóan ezt is csak a korosabb osztálynak ajánlom (mármint 16 felett na), mert vannak benne olyan jelenetek, amik nem kisgyerekeknek valóak.

- The Fosters


Mindig is tervben volt, hogy elkezdjem, aztán most mivel alig volt már, amit nézhetnék belekezdtem. Nagyon jó döntés volt :) Egy egyedi és szuper sorozat (és sajnos már mindjárt kivégzem....). A főszereplő Callie, aki az első részben szabadul ki a javítóból, egy időre átkerül Lenához és Stefhez, akik egy leszbikus pár. Nekik van már két örökbefogadott gyerekük Mariana és Jesus, illetve Stefnek az előző házasságából maradt saját gyereke: Brandon. (A képen szereplő utolsó tagról nem spoilerezek :)). A sorozat az életüket mutatja be, ami valljuk be elég egyedi, de nagyon kedves és barátságos. Szerintem érdemes elkezdeni, nagyon szórakoztató.

Ti láttátok valamelyiket? Tetszett? Ha ajánlanátok sorozatot/filmet nem kell visszafogni magatokat :D

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. időről időre engem halálra untatott.
    családi üzelmek nem volt rossz,de nem nézném meg újra.
    a frozen érdekel :) tuti cuki lehet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tetszett, olyan egyedinek számított és rávilágított néhány dologra. A Családi üzelmeket én se nézném meg újra, viszont sok egyszer nézhetős vígjáték van. A Frozent mindenképpen nézd meg, szuper édes :))

      Törlés
  2. véresszájú Hunger Games rajongó vagyok, imádtam a Futótüzet, könyv hűre sikerült. mindenképpen ajánlom a trilógia olvasását, zseniális. a Jégvarázs és az Időről időre nekem nagyon tetszettek, biztos, hogy meg fogom még nézni őket. a Családi üzelmek számomra nagy csalódás volt, jobbra számítottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kivégeztem a Carrie Diariest tuti, hogy nekiesek a trilógiának, csak több idő kéne egy napba és kevesebb tanulás. Amúgy én rájöttem, hogy akkor a legjobbak a filmek, ha nincsenek velük szemben elvárásaink és így nem tudunk csalódni xD

      Törlés