NOTD - Flormar szépség

Újra elkezdem hozni a lakkteszteket, mert jó pár darab felgyűlt az elmúlt hónapokban. Lehet, hogy most változtatok a szokásomon és heti két teszt is lesz, nemcsak egy. Nem tudom, ti mit gondoltok róla? Jöhetnek hetente többször?

Most a sort az egyik kedvenc lakkommal nyitnám meg. Az első Flormar lakkom lenne ő, de az biztos, hogy nem az utolsó (pláne, hogy a lila társát is megvettem már). Nagyon megtetszett a márka és biztos, hogy most már többször megállok a pultjuknál egy kis nézelődésre. Egyébként nem is értem eddig miért nem tettem.

Flormar - Passionate Dots - PD02



Külcsínről azt tudom mondani, hogy nekem tetszik. Az üveg is kifejezetten tetszetős, a kupak kézre áll és kényelmes, nincs vele gond. 11 ml lakkot kapunk 700-800 Ft-ért, szóval meg is éri az árát. Na meg a finishe is szépséges :)

Ecset:


Lapított és egyenesre vágott, viszont nem azaz abszolút átlagos ecset, mivel szerintem hosszabb egy kicsit a többi társánál. Centire ugyan nem mértem le, de én így érzem.

Finish:






Két rétegben láthatjátok a körmeimen. Már egy rétegben is szépen fed, de két réteg kell ahhoz, hogy az igazi finishét előcsalogassuk. Nem sand lakk, ezt le kell szögeznem, de szerintem nem is leather lakk, inkább a kettő között van. Nem túl érdes, de mégis más :) Nagyon gyorsan szárad, mint az átlagos sand lakkok és öt napig simán bírta a körmeimen lepattogás nélkül, csak megkopott egy kicsit a vége egy kicsit.

Összességében nekem nagy kedvencem lett, főleg mert pikkpakk megszárad és már mehetek is, ráadásul a színe plusz a finishe igazán különlegessé teszi. 

Ti szeretitek a Flormar lakkokat? Van kedvencetek, amire felhívnátok a figyelmem? :)

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik, nézegettem én is, de nem győzött meg külsőre, hiba...felírtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külsőre engem se, de pont előtte láttam egy tesztet Edinánál és láttam, hogy milyen szép, így tudtam, hogy bár üvegben nem jön be, finishben be fog :)

      Törlés
  2. Nagyon szép, tetszik ez a fajta finis.:)

    VálaszTörlés