Nem vált be - Avon színes szempillaspirál

Elérkeztünk ahhoz a szakaszhoz a blog életében, hogy olyanról kell írnom, ami nem vált be. Nem szeretek mellé nyúlni, de az én baklövésemből más tud profitálni és nem esik abba a hibába amibe én :)

Szóval a mai tesztalanyunk az Avon Colortrend Violet Sizzle névre keresztelt, elméletileg lila szempillaspirálja. Szegénykém csak elméletileg az, de majd lejjebb meglátjátok gyakorlatban.

Csomagolás:




A csomagolással nincs nagy bajom, egyszerű, de nagyszerű. Olcsó hatást kelt, de 699 Ft-ot fizettem, szóval sokat nem várok el tőle. A kupak kék színű, a spirál többi részén pedig díszítésként vannak körök meg csillagokra hasonlító akármik lila színnel. Az alján egy matrica hirdeti az árnyalatunk nevét. 7 ml-t tartalmaz.

Kefe:


Sima, egyszerű kefe, sok mindent nem tudok róla mondani. A kefének a szálai wc kefére hasonlító laza, vékony szálakból állnak, amik spirál alakban helyezkednek el. (Na most aztán megmondtam a tutit xD Sajnálom, sosem voltam jó szempillaspirál kefe leírásban, ezért bocsánat). Illata egyébként van egy kicsi, de csak akkor érezni, ha szagolgatjuk, használat közben egyáltalán nem.

Na és a ,,csoda":


Szerintem már érződik a problémám, hogy mennyire gyenge a fedése. Amit a képen láttok az már a többszöri csuklón áthúzás eredménye és valljuk be őszintén, hogy nem muzsikál valami jól. Építhetetlennek is nevezhetnénk a spirál színét, pedig most az lenne a legfontosabb.

Felül simán, alul a spirállal (2-3 réteg)
Felül simán, alul a spirállal (2-3 réteg)
(a fekete kis piszokért elnézést, csak utólag láttam őket)
Felül simán, alul a spirállal (2-3 réteg)

Jól látható az eredmény, vagyis a szinte nulla színező képesség. Még a szempillák vége felé fel-fel sejlik valami, de az is igazán gyérnek mondható. A festék állagával egyébként nincs probléma, kifejezetten krémes. De hát ez a semmi pigmentáltság.... na, többet vártam. Nem kizárt, hogy egy szőke szempillájú lányon rendesen kijön a lila szín, de én azért elvárnám, hogy az átlagosnak számító fekete szempillán is jól látszódjon.

Összességében egyáltalán nem ajánlom, mivel a legfontosabb képességét nem teljesíti.

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. elképesztő, hogy ilyen terméket mernek árulni. de azt gondolom tudod, hogy ha nem vagy elégedett egy avon termékkel, akkor azt vissza lehet küldeni egy adott időn belül. én ezt megtenném ezzel a spirállal a helyedben...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát én ezt eddig nem is tudtam, basszus. Ha tudtam volna, már visszaküldöm, sajnos már egy jó két hónapja meg van a spirál, szóval esélytelennek tartom, hogy még lehetséges lenne, de ha előfordul még ilyen félrenyúlás, akkor azt tuti visszaküldöm. Jó pap holtig tanul. Köszi, hogy szóltál róla :)

      Törlés
    2. én úgy tudom, hogy 3 hónap az az idő, mialatt visszaküldheted és visszakapod a pénzt. :)

      Törlés
    3. Mindenképp rákérdezek most már, köszi :)

      Törlés
    4. igen, 90 napig vissza lehet küldeni és ezt a tanácsadónőnek el kellett volna mondania. onnantól számít, amikor a tanácsadónő megrendelte, de ha neked 2 hónapja van meg, akkor elvileg az még tutira nem telt le...

      Törlés