Disney Princess Week - Wait, what?

Sziasztok lányok!

Üdvözöllek titeket a Disney Princess Week sorozatom első hetéééén :D Még nyáron találtam ki a dolgot (tudom, tudom, akkor miért most kezdtem el?), egyedül Azu-nyan tudott róla, de nyáron bár volt időm, a melegben nem volt kedvem nekiülni, aztán már suli időben sem, de a téli szünetben megváltozott valami és ténylegesen elkezdtem dolgozni rajta, a képzeletből valóság lett. (Egyébként ne tudjátok meg mennyi meló egy hétre előre legyártani a bejegyzéseket).

Szóval kérdezhetitek, hogy mi is ez? Nos, mint a nevében is van ez a dolog egy hétig tart, minden héten egy Disney hercegnő lesz az alanyom és az ő stílusában készítek hajat, outfitet, körmöt és sminket is. Emellett készül, majd bejegyzés, amiben írok pár vicces tényt róla, idézetet, képet, illetve azt, hogy miért szeretem. Ezek a hetek különböző időközönként lesznek (igazából, ahogy erőm lesz elkészíteni a következőt, de két havonta szeretnék egy-egy hetet tartani).

Holnap elárulom, hogy ki a hét ,,vendége", remélem ti is úgy fogtok örülni neki, amennyire én szeretem (találgatni ér).

Egyébként nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én sosem tudnék kinőni a Disneyből (jahm, Barbie mesékből sem) és amikor eszembe jutott az egész először el akartam vetni, mondván, hogy nincs sok értelme, de Azu-nyan biztatott, hogy igenis csináld, aztán annyit agyaltam rajta, hogy mit hogyan kéne, hogy totál bepörögtem tőle :)

Szóval csak annyit tudok mondani, hogy remélem tetszeni fog és igen, holnap ténylegesen elkezdődik :)


xoxo, Sunny

15 megjegyzés:

  1. Ú, ez de jó lesz, nagyon várom már! :)

    VálaszTörlés
  2. A Tarzan és az Aranyhaj közötti mesék nekem totál kiestek. o.O Amúgy már várom a posztokat!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy őszinte legyek a 2007-est én se ismerem, vagy csak képtelen vagyok rájönni, hogy mi az :$ A 2001-es az, ha jól tudom Atlantisz - Az elveszett birodalom, de látni nem láttam (hm... tervbe került :D). A 2009-es meg a Hercegnő és a béka, na azt elkezdtem, de nem bírtam tovább 10 percnél. Örülök neki, remélem tetszeni fognak :))

      Törlés
    2. Az Atlantiszt én láttam, de eszembe nem jutna erről a lánykáról, hogy az. :D

      Törlés
    3. Na jó tudni xD Most már még inkább megnézem :D

      Törlés
    4. Azu-nyan megfejtette, hogy a 2007-es az a Bűbáj :D Basszus tudtam hogy valahonnan ismerős a kép, de eszembe nem jutott volna xD

      Törlés
    5. Jaj azt láttam. :D Nekem se jutott volna eszembe arról a képről. :D

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik, ez vicces lesz szerintem :)

    VálaszTörlés
  4. én is várom már a bejegyzéseidet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy majd neked is tetszeni fognak :)

      Törlés