Disney Princess Week - OOTD

A DPW-s outfitek kicsit különlegesebbek lesznek, mint az átlagos OOTD bejegyzéseim, mivel segítségül hívtam a polyvoret is. Úgy gondoltam, hogy minden hercegnőtől hozok öt szettet az oldal segítségével, amiket el tudnék képzelni hozzájuk, majd megmutatok egy szettet, hogy én így tudnám beilleszteni a ruhatáramba az adott princess stílusát. 

Nézzük Ariel öt szettjét:

Szerintem a cukorka színek nagyon illenek hozzá



De egy ,,keményebb" vonalat is képviselhetne a mai korban

Kék és a piros, a tenger és a hajszíne :) Abba a szoknyába beleszerettem ^-^

Kényelmes, mégis szép, a lila remekül állna a vörös hajához

Egyszerű és bájos :)

Ahogy én el tudom magamon képzelni:


Ebben a hideg időben az egyik átlagos szettemet dobtam fel Ariel színeivel, általában a sötétkék topp helyett mindig feketét hordok, illetve az ékszerek is mások szoktak lenni, de most ezekkel a kombinációkkal lett óceános fílingem. A púderrózsaszín táska pedig egy kis tavaszt csempész a dologba :)


Elnézést a tükrös fotóért, de a kiegészítőket nem tudtam máshogy viszonylag
jól lefotózni (86 béna kép tanúsíthatja xD)

Csizma: Deichmann
Nadrág: H&M
Topp: New Yorker
Kardigán: C&A
Sál: New Yorker
Táska: Six
Vasmacskás nyaklánc: Six (azt hiszem)
Karkötők: I Am
Kagylós gyűrűk: Six



A következő DPW-s outfitnél majd igyekszem kreatívabb lenni, de mostanában az egyszerű, de nagyszerű vonalat hordom :)

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. Nagyon állat ez a sorozat, hatalmas ötlet volt :) Gratulálok, a megvalósítás is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) És nagyon-nagyon örülök neki ^-^

      Törlés
  2. Csini a szett! :) A függönyöd meg nagyon jó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és köszi, még nagyim varrta ^-^

      Törlés