Disney Princess Week - HOTD

Első tanács: ne villával fésülködjetek xD

Oké, oké, lökött vagyok. Mára egy saját kútfőből kitalált Ariel stílusú hajat hoztam, legalábbis nekem ez ugrik be róla. Aztán lehet ellenkezni, de szerintem illene hozzá. Egyébként csak a leírás tűnik bonyolultnak, a megvalósítás rettentően egyszerű :))

A kész haj:





Elkészítés:


Tehát, engedjük ki a hajunkat, fésüljük meg, majd kezdjük el tupírozni (1-2 kép). Tupírozzuk fel az egészet (3. kép). Azért tartom fontosnak a tupírozást, mert így nagyobbnak és többnek fog hatni a haj, ami azért igen lényeges szempont :) Miután feltupíroztuk fogjunk egy tincset az egyik oldalról és kezdjük el hátrafelé csavarni (4. kép).


Abba a tincsbe, amit elkezdtünk csavarni csavarjuk bele az alsóbb szálakat, tincseket is (5. kép), majd ezt folytassuk tovább a fejünk hátsó részén is (6-7. kép), egészen addig, amíg elérkezünk a túloldalra (8. kép).


Egy-két hullámcsattal itt tűzzük meg a felcsavart tincsünket (9. kép). Ezek után fogjunk egy tincset a fejünk tetejéről és csavarjunk rajta egy kicsit (én a frufrum mögöttit fogtam meg, akinek nincs frufruja az is egy kicsit hátrébb lévőt kezdjen el - 10. kép - Úristen, nézzétek azt a pszichopata tekintetet!). Utána válasszuk szét ezt a tincset (11. kép) és csavarjuk végig a két külön szedett tincset, egyforma irányba (12. kép).
A két külön felcsavart tincset csavarjuk egybe (13. kép), majd óvatosan lazítsuk meg az ujjainkkal (14. kép) és végül egy hajgumival gumizzuk be (15. kép.) A hátul lévő és eddig még lógó tincsekkel hasonlóan járjunk el, mint az előbb a fejünk tetejéről elkezdettel. Tehát válasszuk ketté (16.kép).


Csavarjuk fel a két külön álló tincset egyforma irányba (17. kép), majd csavarjuk egybe (18.kép). Ezek után fogjuk meg a fejünk tetejéről lehozott tincset (igen, amit először csavartunk be) és gyengéden tekerjük körbe a másodszor becsavart tincs köré (19. kép). Majd a frufrunkat (vagy a még elől lógó tincset) fogjuk meg és -meglepő módon- csavarjuk hátra, majd tűzzük meg egy hullámcsattal (20. kép).

Kész is :)


Ti el tudjátok képzelni Arielnek? :)

xoxo, Sunny

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! :) De csak szerintem bizarr, hogy az utolsó képen tükörben vagy lefotózva és nem lehet rajta látni a fényképezőgépet? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Egyébként nem tudom, engem nem zavart, a gépet direkt állítottam úgy, hogy ne látszódjon, nem túl esztétikus amikor állvánnyal együtt belelóg a képbe xD

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Akkor egész jót sikerült kitalálnom, ha már ennyien mondjátok, hogy illik hozzá :) *mondja kicsit egoistán*

      Törlés
  3. Úgy szeretem az ilyen kis romantikus hajakat. :3 Kár, hogy sosem tudom akkorára megnöveszteni, hogy bármit is lehessen belőle kreálni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én hajam túlzottan is nő (oké, kövezzetek meg, nálam ez probléma xD). A mostani rövid hajad szerintem szuperül áll :))

      Törlés