Disney Princess Week - A hét főszereplője

Az új sorozat első hivatalos bejegyzésében rögtön megragadom az alkalmat, hogy bemutassam nektek a kedvenc Disney hercegnőmet *,,pont a ponty a dob"* Arielt :)

A mese 1989-ben készült és azóta is imádják kicsik és nagyok egyaránt (legalábbis remélem, az biztos, hogy az én generációm még imádta). Nekem azért áll közel a szívemhez, mert Ariel egy sellő és a tengerben él. Kiskorom óta mindig is oda akartam tartozni, mindig is imádtam úszni és amióta először búvárkodtam Horvátországban azóta is oda vágyom.

Gyerekkori beszélgetés, amikor kb. 4 éves lehettem (család azóta is emlegeti):

Pici Sunny: Én Ariel akarok lenni!!
Keresztapám: Mi, a mosópor?

-No comment-

Emlékszem nyaranta ki se tudtak ugrasztani a vízből (bár ez még mindig így van, állandóan ott lennék, ha tehetném). Aztán első tengerparti nyaralásunkkor apa vett tesómnak, magának és nekem békatalpakat meg búvárszemcsit és pipát, hát akkor jött csak az igazi móka. Hihetetlenül imádom figyelni mi folyik lent, milyen halak vannak, a kagylókat, a tengeri csillagokat, egyszer még polipot is etettünk apával. Egyszerűen csak imádom a vizet, a nyugodtságot és tényleg azt a különleges világot, ami odalent vár.



Szóval igen, nem is a történet miatt Ariel a kedvencem, hanem csak azért mert sellő. Na meg mert fekete hajú és kék szemű hercege lesz, akinek ráadásul édes kutyája is van, kell ennél több? xD Egyébként most idősebb fejjel úgy gondolom, hogy Ariel karaktere rendkívül naiv és hihetetlen módon feláldozza magát a szerelemért, hiszen jóformán lemond arról, hogy ki is ő, ami azért valljuk be durva.

De természetesen tanulhatunk a meséből, nézzük is mit :)

Divat érzéket ;) Biztos láttátok már Jennifer Lawrence idei Golden Globe-os
ruháját, mit mondhatnék, még a Dior is mesékből szed inspirációt
Minek nekünk fésű :)
Hogy is kell csókolózni? xD
Hoztam néhány random kedvenc képet is, amikre rábukkantam inspiráció keresgélés közben:


True
:D

A kedvencem xD


xoxo, Sunny

2 megjegyzés: