Decemberi haul

Megint összegyűlt egy adag. Mondjuk lesokkoltam, hogy ennyi mindent vettem magamnak decemberben. Igen, ezeket mind decemberben szereztem. Szerintem a sok ajándék keresgélés közepette csúsztak be.

Burgundi pulcsi - Háda - 2500 Ft

 Póló - New Yorker - 890 Ft (ha jól emlékszem)
Smaragdzöld nadrág - H&M - 4000 Ft (ha jól emlékszem)
Burgundi harisnya - H&M - Mikulás hozta
Térd fölé érő zokni - Ebay - 800 Ft
Flormar - Passionate Dots - PD05 - 800-900 Ft körül
Flormar - Passionate Dots - PD02 - 800-900 Ft körül
Models Own - Velvet Goth - Absinthe - 1790 Ft
Avon - Colortrend - Silver Plated - 500 Ft kb.
Lovely - Snow Dust - Nr.2 - 500-600 Ft körül, sajnos nem emlékszem :$
Lovely - Snow Dust - Nr.1 - 500-600 Ft körül
Elefántos nyaklánc - Bijou Brigitte - Anyutól kaptam
Nyaklánc - Claire's - 800 Ft (akciós volt :D)
Das gesunde plus - Haar Vital Komplex mit Zink - 1000 Ft
Balea - Selyemfényű hajmaszk - 650 Ft
Syoss - Glossing shine-seal sampon
Syoss - Glossing hold spray - mindkettőt ajándékba kaptam
Yankee Candle - Tart - Pink Sands - 490 Ft

Gyertyatartó azt hiszem, de én smink cuccokat tartok benne
H&M Home - 690 volt, ha nem csal az emlékezetem
Füzet - Virágpiac - kb. 1650

Ezek lettek volna a decemberi szerzemények. Amennyire alig költöttem ősszel, decemberben annyira elengedtem magam :) Mondjuk ez nem baj, egyiket sem bántam meg, sőt! :))

Ti mit vettetek mostanában?

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. Szupi dolgok! A burgundi pulcsi nagyon tetszik. :) A lakkokat meg szerintem mondanom sem kell. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom és olyan jó puha, a lakkok meg igen, függőség :D

      Törlés
  2. Mennyi szuper dolog! A burgundi pulcsi isteni, mászkálok Hádába folyamatosan, mintha muszáj lenne, de én nem akartam rá eddig szép kötött pulcsira :( A DM-es vitamin nagyon jó, nekem jöttek ki babahajaim és selymesebb is lett tőle a hajam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom milyen érzés járkálni és nem akadni rá arra, amit akarnánk :/ Erre tök véletlenül találtam, szóval nagyon örültem neki :)) Vitaminnal nekem sincs bajom, szerencsére, már csak az utolsó adag pirulák vannak hátra, szóval lassan felélem a dobozt, de szerintem használt is :)

      Törlés