Avon Supershock Gel Eyeliner - Teszt

Legutóbb Sunny egy olyan avonos terméket mutatott be, ami nem igazán vált be. Hogy fenntartsuk az egyensúlyt, ezért én most egy olyan terméket hoztam tőlük, ami bevált :) És ez pedig nem más mint a Supershock gél állagú szemceruza fekete színben.




Egyszerű, de nagyszerű kis köntösbe van öltöztetve, ezüst feliratozással és a végén egy kb. 1 cm vastagságú matricával/csíkkal a színt is feltüntetve - ami jelent esetben nem igazán szembetűnő a fekete szín lévén. 1,2 g-t nyom, melyet alapáron 1300 Ft-ért lehetne beszerezni, de többnyire mindig akciósan hozzá lehet jutni. Így én is 700-800 Ft körüli áron vettem.

De nézzük hogyan is teljesít :)


Először is nagyon jól pigmentált, igazi mélyfekete színe van. Az állaga puha, tényleg érezni benne a géles állagot. Viszont pont emiatt gyorsan el is tompul a hegye, így ha viszonylag vékony vonalat akarunk húzni, gyakran kell hegyezni. Ennek okán meglehet, érdemesebb lenne hozzá tusecsetet használni.


Tartósságát tekintve is jól szerepelt, egy elég rendes szappanos kézmosás, dörzsölés sem tudta teljesen leszedni a kézfejemről. Az 6-7 órát bár némi megkopással, de kibírta. Viszont egy jó hosszú, fárasztó napot szerintem már ő sem élne túl. Vízvonalon nem tudom hogy teljesít -olvastam, hogy oda is szokták használni-, én csak szemkihúzásra veszem igénybe. Itt egyetlen észrevételem, hogy ha vastagabb vonalat húzunk, hajlamos felkenődni a szemhéjra.

Szappanos kézmosás, dörzsölés után
Összességében szerintem ez egy olyan termék, amire az avon büszke lehet. Remekül pigmentált fekete színe van, a tartósságára sincs igazából panasz, és az akciós 700-800 Ft-os ár igazán korrekt érte. Bár legközelebb szerintem egy szintén avonos Diamonds szemkontúrceruzát veszek meg és próbálok ki, mert abból többféle szín közül lehet választani, és azok közül mind csodás *-*

u.í.: Ezúton is ajánlanám az avon szemfestéklemosóját, ami nagyon jól leszedi a szemfestéket - beleértve ezt is :)


Ti próbáltátok már ezt a terméket? Ha igen, milyennek találtátok?


xoxo, Azu-nyan

6 megjegyzés:

  1. Nem próbáltam még Avon sminkcuccot egyet sem, de erről elég meggyőzőek a vélemények. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Avonnál be lehet szerezni 1-2 jó sminkcuccot :) Persze vannak, amikkel kicsit félrelőnek, de vannak nagyon jók is, amik viszont telitalálatok :)

      Törlés
  2. Ezt a ceruzát én is úgy szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ez tényleg egy nagyon jó termék :)

      Törlés
  3. Nekem a lemosó annyira nem vált be. :/ El fogom használni, de volt már jobb lemosóm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most ez tökéletes, bár tény, hogy nagyon nem is próbáltam még másmilyent, így a viszonyítási alapom szinte nulla. De a tippeket más sminklemosókra szívesen fogadom, sosem elég a próbálgatásból :)

      Törlés