2013 kedvencei

Sziasztok lányok!

Nos újév van, a 2013-as évemről nem szeretnék most teljes leltározást tartani, valahogy nem vagyok abban a hangulatban. Talán majd jövőre. Viszont mivel ritkán van kedvences bejegyzés a blogon (sőt még sosem volt, mert mindig elfelejtem időben befotózni), ezért úgy döntöttem csinálok egy mi volt 2013-ban a kedvencem, avagy a leg :)

Azt hiszem már írtam a blogon, de az is lehet, hogy csak akartam, viszont akkor most mondom. Ne lepődjetek meg azon, hogy a legtöbb kedvencem high end termék. Ugyanis anyukám egy időben az egyik nevesebb márkákat forgalmazó parfümériában dolgozott és a lecserélt tesztereket el lehetett hozni, persze alaposan letisztítottuk őket (meg persze, azért határokkal hozott haza). Aztán céget váltott, de még mindig kapunk lecserélt dolgokat a barátnőitől. Többek között Bobbi Brown termékeket is, amik még mindig a kedvenceim. Szóval innen van a legtöbb drága termékem. Tudom, hogy van aki utálja őket, meg, hogy ilyen drágák, többek között ezért se szoktam tesztet hozni róluk -meg mert véletlenül se akarok felvágni, vagy ilyesmi-, de ebben a bejegyzésben nézzétek el nekem. Számomra ők voltak a leg-ek idén, úgyhogy bocsi ^-^

Ennyi intro után lássuk is mik lennének ezek :)

Kedvenc szájra való termékek:



Idén történt az, hogy kipróbálhattam a Clinique márka ikonikus Chubby stick-eit, amik azonnal belopták magukat a szívemben. A hátsó pinkesebb árnyalat a 05-ös Chunky Cherry, míg az elől lévő narancsos a 04-es Heftiest Hibiscus. Mindkettő nagy kedvenc volt, bár a narancsosabb inkább nyár felé lesz majd nagyobb sláger nálam. De azért mindkettőt használtam rendesen :)

Kedvenc alapozók - bb krémek:


Lassan már egy éve nyúzom azt a Chanelt (Vitalumiére Aqua - B20), de még mindig van benne (jó mondjuk időközben mást is használtam), el kellene fogyasztanom végre, de nem visz rá a lélek. A középső Shiseidot (Lifting I20) tavaly tavasszal, nyár végén és ősz végén használtam sokat. Hihetetlenül jó a fedése, viszont őt már tényleg kivégeztem. Nem tudom emlékeztek-e még, de valamelyik bejegyzésben szidtam szegény Bobbi Brown BB krémet, hogy használhatatlan, mert túl olajos az én bőrömnek. Na a szidás után pár nappal felfedeztem, hogy a-a nem úgy van az. Egész decemberben őt használtam, így ennek megörülve be is került ide.

Kedvenc pirosítók:


Igen, itt már előjön a márka függőségem. Szóval a két púder gyönyörű fáradt rózsaszín, a képen alig-alig látszik, de egy hajszálnyival élénkebb a jobb oldalon lévő Desert Pink, a középen elhelyezkedő Desert Rose-nál. A krémes pirosító valamikor ősszel kerülhetett a birtokomban, azóta sokszor használtam, őt a Sheer Mauve névvel illették. Mindhárom árnyalat nagyon természetes és szinte csak értük nyúltam év közben.

Kedvenc szemhéjpúderek:


Idén ők kerültek elő a legtöbbször. A Bobbi Brown palettám még valamelyik limitált kiadáshoz tartozott, ha jól emlékszem Nude Eye Palette névre van keresztelve, de ezt nem tudom pontosan, mert nincs ráírva. A kis mono szemhéjpúder pedig egy Clinique darab, méghozzá a Black Orchid nevű.
Kedvenc szempillaspirálok:


Idén két kedvencem is volt. Az egyik kedvencem egy Chanel Inimitable waterproof szempillaspirál, ami sajnos már a végét járja. A másik pedig egy MAC (ha minden igaz és jót találtam meg, mert a csomagoláson semmi sincs) In Extreme Dimension szempillaspirál. Nagyon szép, hosszú pillákat varázsol, bár néha már túlságosan sok festéket vesz fel.

Kedvenc körömlakkok:


Idén a különleges lakkok híve voltam. Főleg azért is, mert rettentően gyorsan megszáradtak, így ha rohanásban voltam előkaptam valamelyiket és már kész is :) Az OPI Stay the night lakkja volt az első homok finishű lakkom. Aztán felfedeztem a Flormar finomabb hatású (valahol homok és leather között lévő) Passionate dots kiadásba tartozó PD02-es lakkot. Karácsonyra megleptem magam a Models Own Absinthe nevű lakkjával, ami eszméletlenül szép és Azu-nyantól pedig egy Golden Rose homok finishű lakkot kaptam méghozzá az 51-est.

Kedvenc kiegészítők:


Elég egyértelmű, hogy az ezüst és fekete a két kedvenc színem xD A fekete köves gyűrűt még ebayről rendeltem, a másikat anyutól örököltem. Az előttük lévő nyakláncot nemrég vettem a Claire's-ben leárazáson (még nem láttátok, de majd egy haul bejegyzésben hozom). A nagy szegecses nyakláncot Azu-nyantól kaptam és végül a legelöl lévő szegecses karkötőt mintha még az I am-ben szereztem volna jó régen és szintén akciósan.


Szintén kiegészítőkhöz tartozik még a kedvenc körsálam, ami egy nagyon édes denevéres darab. Anyutól kaptam még anno, a Six-ben vette. Mivel basic darabokat szoktam hordani, bármihez fel tudom venni.

Kedvenc ruhadarab:


Szerintem semmit se hordtam idén annyiszor, mint ezt a szoknyát. A Hádában vettem 650 Ft-ért (fél áras akció volt), szóval azért meg pláne imádom, hogy ilyen olcsó volt. Egyetlen hibája az, ami a képen is látszik, igazi szösz gyűjtő.

Kedvenc cipők:



Mindkét cipő a Deichmannból van, az alsó egy új szerzemény, de már régóta vágytam ilyen tömörebb sarkú, fekete magassarkúra, ezért is mertem már ide betenni. A fenti képen lévő csizma meg hát na, imádom a színét, a formáját és azt, hogy telitalpú :)

Kedvenc könyv:


Bevallom nehéz volt arra visszaemlékezni, hogy idén miket olvastam, aztán meg választani közülük még nehezebb. Végül Mika Waltaritól a Mikael c. könyvre esett a választásom. Apa ajánlására kezdtem bele és rendkívül szórakoztató volt, ahogy az író finom szarkazmussal ellátta a főhőst és leírta a történetét. Bár a végén nehéz túltennie magát az embernek, de túl sokat nem akarok spoilerezni, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy nekem tetszett és a folytatást is el fogom olvasni.

Kedvenc játék:


Most említem harmadszorra a blogon, idén a fent látható játékkal játszottam a legtöbbet. És még mindig nem értem a végére. Kifejezetten szórakoztató játék, szóval aki valamilyen úton-módon ki tudja próbálni, akkor annak ajánlom :)

Hát ők lettek volna az én legkedvencebb termékeim-dolgaim 2013-ból.  Remélem tetszett a bejegyzés.

Nektek mik voltak a kedvenceitek?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Az ékszerek és a lakkok nagyon bejövősek :3

    VálaszTörlés
  2. Ó a Bobbi Brown... csak egy ecsetkészletem van a márkától, de úgy szeretnék mást is kipróbálni. Imádom a természetességet, a letisztultságot és azt az eleganciát, amit sugároznak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is abszolút így vagyok a márkával :) Ecsetet még nem próbáltam tőlük, de amit eddig igen, az mindig szuper volt ^-^

      Törlés
  3. Nagyon szépek :) Egyébként én szeretem az ilyen bejegyzéseket is, mert mondjuk ha rászánnám magam 1-1 drágább termékre, akkor jó lenne ha lenne róla valami a neten :) Én szivesen olvasnék ilyesmikről is teszteket, főleg ha van lehetőséged ennyifélét kipróbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ezen már egyébként én is gondolkodtam, mert nem sok teszt van fent róluk és bár komolyabb összeg, de lehet, hogy valaki tényleg így döntené el mit szeretne. Lehet, hogy a jövőben majd hozok néha napján egy-egy tesztet róluk, persze csak annyit, hogy lehetőleg senki se kapjon idegbajt, hogy már megint ilyen terméket mutatok xD Köszi a bátorítást :)

      Törlés