Nyereményem jött :)

Zsozsó által rendezett nyereményjátékon én nyertem meg az OPI-csomagot, aminek nagyon örültem, mert nem igazán szokott mellémállni a szerencse ilyen játékokon xD 



Vajon mit rejt?


Nagyon hamar, december 18-án meg is érkezett a csomag. Ez pont egy olyan nap volt, ami elég szörnyen végződött a suliban, rossz kedvem dühvel társult. Viszont ez rögtön elszállt, amint meghallottam, hogy megjött a csomim, úgyhogy tökéletesebb időpontban nem is érkezhetett volna :)

Na de nem is húzom tovább az időt, lássuk mit is rejtett:


OPI - Stay the Night


Astor - Fruity Scent 107

Lovely Classic - Nr. 280

Lovely Must Have - Glam Style Nr. 3

Lovely Must Have - Glam Style Nr. 7

Rimmel - Reggae Splash 705

S-he Stylezona - 279






Nagyon tetszik minden. És feltűnt, hogy 3 Lovely lakk is van, ez azért is érdekes, mert a jelentkezésnél kérdés volt, mi a kedvenc körömlakk márkám, és én a Lovely-t írtam. Szerintem ez egy nagyon figyelmes és aranyos gesztus volt :)
Igazán örülök mindennek és köszönöm szépen :)

u.í.: Igyekszem majd tesztet hozni róluk, de ha van konkrét kérésetek, akkor írjátok meg nyugodtan ^-^

xoxo, Azu-nyan 

6 megjegyzés:

  1. wow gratulálok.minden nagyon szuper:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) nekem is nagyon tetszenek :)

      Törlés
  2. Jaj, nagyon szuper lakkok :) Gratulálok a nyereményedhez :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy minden egyben megérkezett :) Használd őket egészséggel! Remélem, a Must have lakkok nincsenek meg neked, mert én sajnos nem használtam ki őket, bár szeretem mindet, van már hasonlóm, szinte mindből :D Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincsenek, úgyhogy nagyon örülök nekik ^-^ egyszerűen meseszépek *-*
      Viszont kívánom! :)

      Törlés