Mit kaptam Karácsonyra? - 2013

Lám eljött ennek a bejegyzésnek az ideje is, éljen a Karácsonyi ajándék haul ;) Egyébként bocsánat, amiért bár szünet van, de a bejegyzések száma nem túl sűrű, ez amiatt van, hogy Azu-nyan is és én is pihenünk a családunk és barátaink körében, mert néha ilyet is kell. Na, de kezdjünk is hozzá milyen szépségeket kaptam.

Először azokkal kezdem, amik a barátnőimtől érkeztek még az utolsó tanítási napon. Újfent nagyon köszönöm őket, mindegyik szuper :)

Krissy-től kaptam ezeket a gyogyós pandákat :D


Azu-nyan Jézuskája hozta a szegecses nyakláncot :)

Ennek a testvéréről láttatok posztot itt
szintén Azu-nyantól van és imádnivaló

Első Golden Rose szépségemet is Azu-nyantól kaptam,
majd jön róla teszt :)

Niki készítette ezt a csini mézeskalácsot,
az E egyébként a nevem kezdőbetűje

Szintén Nikitől kaptam az első Jollie France márkájú lakkomat is szuper lila színben

Ahogy ez a Lora fedőlakk is tőle érkezett :)

Rékától ezt a nagyon édes díszt kaptam :)

Bátyám Dániából hozott különlegességeket adott a családnak, Dán sajtot, lekvárt a szüleinknek és a nagyszüleinknek nekem pedig egészséges csokis kekszet (müzlis xD) illetve rágót (nem, nem célzás, mielőtt valaki fejében megfordulna xD)


Rágó ,, with The World's most pointless flavor" haha poén :D
Nagyiméktól a könyves listámon szereplő kötetek egy részét kaptam. Régi hagyomány nálunk, hogy Karácsonyra írok anyuéknak egy hosszú listát azokról a könyvekről, amiket szeretnék magaménak tudni, ők meg szétosztják a családban a tippeket.

Mit mondhatnék, Harry Potter fan vagyok,
egyébként élvezetes volt olvasni a meséket benne :)
Már végigolvastam és nagyon hasznos darab,
elméletben már nagyon sokat fejlődtem, igyekszem
gyakorlatba is átültetni :)


Nem olvastam még ez Éhezők Viadala köteteket, de most
úgy éreztem itt az ideje, hogy ne csak a filmek ragadjanak
magukkal. Na meg ha a film eredetije egy könyv, akkor
a könyv mindig jobb belőle ;)

Anyáéktól rengeteg mindent kaptam, a maradék könyveket, amiket kértem, sminkecseteket, új pizsit és *dobpergés* az utsó képen meglátjátok :P Szóval hihetetlenül köszönök nekik mindent és úgy alapból mindenkinek :)

Pizsi :)
The Carrie Diaries, igen angolul!
Most ezt olvasom nagyon tetszik :)

Hogy a második kötetre ne kelljen várnom :D
Ez is angolul van :)

A PLL könyveket nem akarják magyarra fordítani
(csak ez elsőt fordították le...), ezért angolul szereztem
be a következő részt :)

Ez a szépség egy Bősz ecset és ráadásul kabuki
(kedvenc ecsetfajtám :D), valami hihetetlenül puha *-*
Szintén Bősz ecset, méghozzá pirosító :)
És lepődjetek meg szintén Bősz ecsetek :))
A szürke nyelű egy szemhéjszínező, a középső egy satírozó és a pufi
kis barna pedig egy színező-satírozó. A középső ecsetnél én puhább ecsettel
még nem találkoztam, szóval hatalmas szerelem van köztünk :D

Igeeeeennnn, magaménak tudhatok egy iPhone 4-et :D Mostantól Sunny is belép az alkalmazások világába, reszkessetek :) Egyelőre még csak barátkozunk, de úgy néz ki jóban leszünk.

Szóval mit mondhatnék, rengeteg könyv, rengeteg ajándék, szóhoz sem jutok. Csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm szépen, tényleg ^-^

Ti miket kaptatok?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. De szép dolgokat kaptál :) A könyvek nagyon tetszenek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, lassan inkább könyv hegyek xD Ez van, ha az ember lánya imád olvasni :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Olyan fura, erre azt válaszolni, hogy köszi xD szóval inkább: :))

      Törlés
  3. Szupik a lakkok! AZ éhezők viadalát én is el szeretném majd olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örültem neki :) Csak jó lehet a könyv, bár most mást olvasok, de majd sorra kerül :)

      Törlés