Karácsonyi körömkihívás - Mikulás és segédjei

Na előre is szeretnék szólni, hogy ez nem túl kreatív megoldású mani lett és bocsánat érte. Sokkal több ötletem volt, de idő hiányban szenvedtem. Így végül kipróbáltam az Essence Happy Holidays kiadásából a körömdíszeket. Nos... nem vagyok velük túlzottan megelégedve. Amúgy az összhatás magamhoz képest egész színesre sikeredett :)







Használt lakkok:


- Essence - Happy Holidays - Joy to the world (az alap két réteg, a csillámos fedő egy)
- Flormar - Passionate Dots - PD02 (két réteg)
- NYC - Turbo dry fedőlakk 

xoxo, Sunny



6 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett!
    Mikulás hangulata van szerintem és ez a lényeg.:)

    VálaszTörlés
  2. A középső ujjadon nagyon jó lett a csillámos lakk ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról a Flormar csodáról, majd hamarosan lesz teszt, egyszerűen álom lakk *-*

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik, jó az összhang :)

    VálaszTörlés