Karácsonyi körömkihívás - Karácsonyi meglepetés

Ez egy nem túl kreatív megoldású mani lett, majd a kövi témánál látjátok, hogy ott már alkottam :D Szóval témának megfelelően ajándékcsomagot pingáltam a körmömre és most már előkotortam a smaragdzöld lakkomat a Lovelytól, szóval mindenki által zöldnek tekintett lakkot használtam :)





Használt lakkok:


- Lovely - Classic nail polish - Nr. 25 (három réteg)
- Lovely - Gloss like gel - Nr. 390
- Essence - Joy to the World (arany fedőlakk)
- NYC - Turbo dry fedőlakk

xoxo, Sunny



16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mani lett!
    Nekem tetszik.:)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Mindig olyan jó olvasni a hozzászólásaitokat egy fárasztó nap után is feldobtok, köszönöm :)

      Törlés
  3. Nekem is tetszik! Ma feladtam Azu-nyan nyereményét, azt mondta a néni a postán, valószínű holnap megérkezik. E-mailt akartam írni erről, de már nem kell :D Uff.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy és köszi, majd szólok neki, ha nem látta volna már a kommented. Az ajándékot meg már biztos nagyon várja, majd kicsattant amikor megtudta, hogy nyert :))

      Törlés
  4. szép lett nagyon, tetszik a díszítés :)

    VálaszTörlés