Karácsonyi körömkihívás - Karácsonyi díszítés

Lepődjetek meg, de ennek a maninak az elrontására is van egy történetem. Kezdem azt hinni, hogy nincs olyan körmöm, amibe ne rondítanék bele xD Na jó a múltkori egy kivétel volt :) 

Szóval a mostani témánk a karácsonyi díszítés volt, legelsőként a színes égősor jutott eszembe, de aztán nem az valósítottam meg, hiszen nincs is szebb éke a lakásnak karácsonykor, mint a karácsonyfa és azon lévő díszek. Tőlem megszokott minimalistasággal meg is alkottam a fa egyik részletét és megvártam, hogy megszáradjon a mani, de amikor felkentem a fedőlakkot az csúnyán belemosott. Hirtelen haragomban egészen bedühödtem, mert időm már nem lett volna újra alkotni (úgy, hogy még megfelelő fényviszonyoknál be is fotózzam), de végül mégis megtetszett. Számomra a fehér elmosódása olyannak hat, mintha havas lenne a fenyőnk. Szóval nem is olyan rossz. De majd ti eldöntitek :)




Használt lakkok:


- Essence - Happy Holidays - Joy to the world (sima lakk két réteg, glittere lakk egy réteg)
- S-he Stylezone - 312 (két réteg)
- Moyra - No 03 (két réteg)
- Claire's - fekete lakk (karácsonyfadísz füle)
- NYC - Turbo dry fedőlakk

xoxo, Sunny



14 megjegyzés:

  1. Aranyos lett, szép ez a bordó lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nagyon csípem a színét, köszi :)

      Törlés
  2. Szerintem ez még teljesen belefér... Főleg egy karácsonyfánál, 3 puncs után... na akkor élőben is már csak ennyit látsz a girlandokból, nem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már tényleg, abszolút igazad van :D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! *.*

    Van nálam egy nyereményjáték, ha gondolod nézz be. :) http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés