Karácsonyi körömkihívás - Karácsonyi színek

Újabb körömkihívás naphoz értünk el és mondanom se kell, hogy eddig ez volt a legkedvesebb témám, mert végre nem mintával kellett bíbelődni. Hiába gyakorlom a mintákat az én világom a színekben rejlik :) Rendhagyó esemény is történt ennél a maninál, ugyanis a felkent árnyalatok kisebb vitát indítottak Azu-nyan és köztem, ami addig fajult, hogy évfolyamunk lányait megszavaztattuk róla. Most szeretném rátok is kiterjeszteni a szavazást, miszerint a gyűrűsujjamon lévő általam zöldnek tekintett S-he lakk zöld, kék vagy zöldeskék-e. Szavazataitokat kommentben várjuk :)









Használt lakkok:


- Essence - Happy Holidays - Joy to the world! (két réteg az alap, egy réteg a csillám)
- S-he Stylezone - 312 (két réteg)
- Flormar - Passionate Dots - PD02 (két réteg)
- OPI - Pirouette My Whistle
- NYC - Turbo dry fedőlakk

xoxo, Sunny



10 megjegyzés:

  1. KÉK, MONDTAM MÁR. :D
    Hobbit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azu-nyannal kiegyeztünk a zöldeskékben, szóval vagy oda csatlakozol vagy el leszel nyomva :P <3

      Törlés
  2. szerintem is kék xD
    egyébkén jóó lett! *.* én már megveszek, hogy végre legalább kifesthessem a körmeim, de eddig munka miatt nem tudtam. ><

    nico ~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor egy pont a kéknek :D Köszi és én megőrülnék, ha nem festhetném, utálom pucéran nézni őket xD

      Törlés
  3. Szerintem alapvetően zöld, de kétségtelenül van egy kékes beütése. Én tengerzöldnek szoktam titulálni az ilyen színeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tengerzöld, végül is ja, bár már elfogadtam, hogy zöldeskék lett xD Egyébként szerintem a csillámos fedőlakk miatt lett ilyen hatása, mert, hogy eddig az én tudatomban ez a lakk méregzöldként élt, aztán lehet, hogy több réteggel hoztam ki belőle azt az árnyalatot még régebben és most a csillám miatt lett még kékesebb... na mindegy :)

      Törlés