Egy nap velem - December 24-e Sunny módra :)

Már egy ideje terveztem ilyen bejegyzést, mert nagyon szeretem a youtube guruk vlogolásait nézni, aztán Panni bejegyzése megadta az utolsó löketet. Csak a napot nem tudtam még, de végül megvilágosodtam, 24-e pont tökéletes lenne erre :) Szóval lássuk csak, hogy telt a napom.


Máshogy nem is indulhat a nap, mint felkeléssel. Jahm, plüssmackóval alszom, születésemkor kaptam még és azóta is megvan. Nehéz lemondani róla :$



Kikászálódtam az ágyból és felkaptam a rénszarvas agancsos hajpántom. Igeeen ebben töltöttem a napot.


Ahogy elseje óta minden nap, most is az Adventi naptár felé vettem az utamat és lecsaptam a csokimra, általában az meg egy bögre tej szokott lenni a reggelim.


Reggeli közben megszerkesztettem néhány képet a blog aznapi bejegyzéséhez. Mindig rászoktam egy kicsit ps-elni a dolgokra és általában több órás munka van egy bejegyzés mögött (elkészíteni, befotózni, szerkeszteni, megírni), de imádom :)


Időközben apa felhozta a fát, így végre én is megcsodálhattam a szerzeményüket. Idén nagyon szép és dús fát választottak, egyszerűen beleszerettem *-*

Díszítünk :)


Apuval beleuntunk a fadíszítésbe, így lementünk a kutyához játszani. Persze ilyenkor jönnek a legjobb gondolatok, Csongi nagyon édesen tűrte, hogy kutyaszarvast csináljunk belőle :D


Mire feljöttünk anyu már szinte végzett is a fával. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádom a dús, kerekded fákat. És igen, a valódi fenyőt jobban preferálom, de csak az illata miatt. Szerencsére anyuék is jobban szeretik.




Utána pedig már csak időeltöltés következett. Anyu ilyenkor nem szokott beengedni a konyhába, szóval le kellett foglalnom magam valamivel. Megnéztem az új videókat youtube-on, játszottam a világ legidegesítőbb játékával (Candy Crush....) és még mindig a Bullworth Academy-vel játszom PS2-őn.


Aztán csak elkezdett sötétedni, úgyhogy itt volt az ideje készülődni. Szenteste mindig kicsípjük magunkat, bár általában csak a nagyszüleimet látogatjuk meg. Amúgy a képen éppen a hajam göndörítem. Utána pedig sminkeltem.




Felöltöztem és tádáámm el is készültem :D Ráadásul az Azu-nyantól kapott nyakláncot is felavattam :)




Sötétben is le kellett fotózni a fát és igen ott vannak már az ajándékok :) Miután mindenki elkészült megvacsiztunk, nálunk nincsenek különösebb hagyományok arra, hogy halászlevet kell enni, meg ilyesmi. Ezt leginkább nagyszüleim tartják már csak be. Anyu most krumplipürét, meg kacsa combot és mellett csinált káposztával. A desszert pedig mákos guba volt (jó ebben hagyomány őrzők vagyunk) illetve a fenti képen látható marcipános-diós torta. Hihetetlenül finom lett *-*


Megajándékoztuk egymást, miközben zenét hallgattunk és csak szimplán élveztük az ünnepet. Az ajándékokat most nem firtatom különösebben, mindegyiknek nagyon örültem :) De ami a legjobb, hogy anyuék és a bátyám is örültek annak, amit tőlem kaptak. Aztán nem volt más dolgunk, mint átmenni nagyszüleimhez és náluk is karácsonyozni egy kicsit :)

Nagyiméktól :)


Bátyámmal mindig előbb eljövünk nagyszüleimtől és ők később anyuékkal jönnek át hozzánk. Szóval amíg ők is megjöttek én belevetettem magam az egyik új könyvembe. Azt kell mondanom, hogy nagyon hasznos és szuper.

Aztán miután megjöttek beszélgettünk és további ajándékbontások következtek. Sokat nevettünk és felidéztük a régi emlékeket. Éjfél felé nagyszüleim elmentek, úgyhogy magunkra maradtunk.



Következett tehát a sminklemosás, arctisztítás és hidratálás, illetve felavattam az új pizsim. (Meg persze fogmosásról se feledkezzünk meg, de az szerintem nagyon evidens dolog, hogy reggel és este is szokott az ember lánya :))


És egy újabb jó könyvvel ágyba bújtam, majd hagytam, hogy a varázslóknak szánt tanító mesék engem is megfogjanak és elragadjanak a képzelet világába. Pláne, hogy Hermione Granger fordította ennek a könyvnek a kiadását ;) Komolyan, bele van írva, ráadásul még Dumbledore professzor is kommentárokat fűzött a történetekhez. Amúgy én ritkán szólok könyvborítóról, mert általában nem foglalkozom vele, de ennek valami eszméletlenül szépre sikeredett.

Remélem tetszett ez a fajta bejegyzés, én fotózni imádtam, viszont nem vagyok benne biztos, hogy az írással eléggé átjött a dolog. Bőven van még mit gyakorolnom.

Érdekelne egy bejegyzés, amiben megmutatom, hogy mit kaptam?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Waa de jó volt! Úgy szeretem az ilyen posztokat! :) És igen, legyen ajándékos poszt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszett :) És akkor igyekszem majd azzal is :))

      Törlés
  2. Nagyon tetszett a bejegyzésed! :) Én is csináltam egy ilyet 24-éről. :) Az a könyv pedig repült a kívánságlistára azonnal, az tuti ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök neki :) Azt láttam, hogy van, csak még nem volt időm megnézni, de mindjárt bepótolom :)

      Törlés
  3. Nagyon szép képek, tetszik az outfit és a fa is :)

    Díjat kaptál tőlem, puszi :) http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/2013/12/2-dij.html

    VálaszTörlés