Egy hetem #23

Először is: szörnyen sajnálom, hogy alig volt bejegyzés a héten. Nagyon elfoglalt voltam és szét stresszeltem a buksimat az egész szalagavató miatt. Nagyon örülök, hogy végre túljutottunk rajta, most már sokkal nyugodtabb vagyok :)

Szóval, a héten történt, hogy elkészültek a függönyök a szobámba, így most a kész szobámról is hoztam nektek képeket :) Néhány kép még nincs fent a falakon és a díszpárnákat se varrtuk még meg, de lényegében elkészültünk végre :D 

Akkor, a másik jelentős esemény ugyebár a szalagavató volt, na meg utána az after ;) Csak pár -szó szerint, mert kettő- képet mutatok most, mivel Azu-nyannal várjuk a profi fotósok képeit is és majd akkor szeretnénk írni egy közös bejegyzést az egészről. Egyébként az egész szalagavatóban még az volt a jó, hogy Nagyváradról felutazott hozzám a barátnőm Zsófi és nagyon jó volt újra látni ^-^ Ha minden igaz januárban én meg leutazok az ő maturanduszára :)


Egyik délután hazaérve ez fogadott az ablakban O.o Öhm helloka xD



Ajtóból benézve ez látszik :)
Jelenlegi asztaldíszem








Csak néhány részletet hoztam a szobáról, de nagyjából így is látjátok milyen lett :) Én nagyon szeretek benne lenni, abszolút inspiráló környezet :D

Zsófitól kaptam :)



Régi iskolám szalagját kaptuk meg ^-^

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése