DIY - Ho-ho-ho tábla ;)

Ez a hét a DIY-ok hete lesz a blogon, mert ha minden igaz és jól hallottam a pletykákat Azu-nyan szombatra tervez egy DIY-os posztot :)) Most pedig én hoztam nektek egy nagyon egyszerű, bár pöppet időigényes ötletet. Eredetileg egyébként ajtódísznek szántam, de ott nem mutatott jól -hüpp-hüpp. 

Hozzávalók:



- Cipős doboztetők, igazából az lenne a legjobb, ha mind egy méretű lenne, de én itthon nem találtam egyformákat
- Csomagolópapír, én kétfélét ajánlok, de szívetek joga eldönteni, hogy legyen :)
- Kinyomtatott sablon H-O betűk, illetve, amit még szeretnénk a doboztetőkön látni (nálam karácsonyfa, rénszarvas, hópehely és hóember játszott)
- Színes lapok, amikből sablon segítségével kivágjuk a kívánt formát
- Ragasztók
- Ollók
- Kötöző
- Szalag, ez utóbbi igen lényeges pont, hiszen erre akasztjuk fel az elkészült művet.

Na és a képen feleslegesen van műhó, csillám és kis bogyók, eredetileg díszesebbre terveztem, aztán megtetszett a dolgok egyszerűsége. Viszont a képről lemaradt a csillámspray, ami elméletileg hajra és bőrre való, de khm... minden szabályt meg lehet szegni :)


A sablonokat vágjuk ki, majd rajzoljuk át a kívánt színes lapra és azt is vágjuk ki.


Csomagoljuk be a doboztetőket. Én a középsőt csomiztam más színűre, egyébként sima stiftes ragasztóval ragasztottam fel őket.


A sablonokat elrendeztem rájuk, majd felragasztottam és a hóember arcát is megrajzoltam.


Ha ezzel kész vagyunk jöhet a legfontosabb rész, hiszen így lesz az elkészült mű felakasztható. Kisollóval lyukakat faragtam a becsomagolt dobozon és egy kisebb szalagot áthúztam rajta, majd megcsomóztam. Ezt folytattam addig amíg el nem értem a legfelső dobozhoz, ahol nagyobb szalagot vágtam le, mivel ezzel akasztjuk majd fel.


Díszítésként még készítettem egy masnit a tetejére és a szalagok alját arany zsinórral körbetekertem. Rajzszöggel akasztottam fel, erre pedig kétoldalú ragasztó segítségével rögzítettem a masnit. És készen is vagyunk :)

xoxo, Sunny

4 megjegyzés: