Wáhh November...

Nagyon úgy érzem, hogy szükségem van erre a bejegyzésre, mivel teljesen beszürkültem és elfáradtam. Emelt angol előtt jutott eszembe, hogy nem kellene mindig a nagyobb dolgokra koncentrálni, hanem az apró dolgokat is ki kell élvezni. Ez a bejegyzés, most az olyan apróságokról szól, amiknek örültem ebben a váltakozó időjárásban :)



- Kávé elvitelre

Imádom, a legjobb dolog hideg időben valami forró italt fogni a kezedben és úgy indulni az utadra.


- Esőben vezetni

Furcsának találhatjátok, de én imádok este sötétben és esőben vezetni. Mostanában sokszor volt rá lehetőségem, mert én lettem anya sofőrje hazafelé és ez egyszerűen csak élvezetes :)


- Doromboló cica

Ilyenkor a hidegben vastag téli bundát növesztenek a macskák, köztük az enyémek is. Amikor ilyen kis pufik még inkább szeretem őket dögönyözni, de valahogy ők is jobban élvezik. Egyik macskám nagyon ritkán dorombol és igazi öröm, amikor néha mégis megteszi :)


- Egy régi vagy új könyv illata

A legjobb dolog a világon


- Új cipőt venni


- Egy ölelés

Sokszor van, hogy egy ölelést minden problémát megold, főleg, ha szívből jön :)


- Karácsonyi ajándékokon agyalni

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én már szeptember óta ezeken agyalok. Lassan körvonalazódik is mindenkié :)


- Új sütit kipróbálni, ami isteni

Ha találkoztok Princess kávézóval véletlenül se hagyjátok ki a karamellás-ribizlis muffinjukat, mert mennyei *-*


Ennyi lett volna mára, csak azt szerettem volna, hogy élvezzétek az apró dolgokat és figyeljetek oda rájuk, mert sokkal boldogabbak lesztek tőle :)

Gondoljátok végig a heteteket, nektek mi volt, ami örömet okozott? Kíváncsi vagyok :)

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése