Rátaláltam - II.

Jó pár hónap eltelt az utolsó ilyen bejegyzésem óta, de ennyi pont elég volt ahhoz, hogy újabb sorozatokat gyűjtsek be és még egy filmet is megnézzek. Mondjuk a sorozatok megkeresése nem volt túl nehéz, tekintve, hogy három is spin off sorozat, de sebaj, lássunk hozzá :)

Film:

- A magányos lovas



Olyan jónak tűnt, de nem... Végiguntam és alig vártam már, hogy befejeződjön. Egy-két jelenet jó volt benne, de ennyi. Nem egy nagy durranás és a történet is már lerágott csont -nekem legalábbis az. Szóval csak azoknak ajánlom, akik akkora Johnny fanok, mint én és képtelenek elviselni annak gondolatát, hogy nem néztek meg tőle egy filmet. 

Sorozatok:

- The Crazy Ones


Ennél agyalágyultabb sorozatot már régen találtam, de imádom. A történet alapja egy reklámcég, aminek a vezetőjét Robin Williams játssza és az ő munkamániás lányát pedig Sarah Michelle Gellar alakítja. 20 percesek a részek, tökéletesen kikapcsolják az embert. Ha szeretitek a jó humorú sorozatokat, akkor mindenképpen vessetek erre is egy pillantást :)

- Sons of  Anarchy (Kemény motorosok <- szeretem a magyar fordításokat...)


Na ez már egy velősebb történet, olyanoknak ajánlom, akiket nem zavar a szex, gyilkolások, drog és egyéb finomságok. A történet kiindulási pontja egy motoros banda (SOA) és annak élete, üzletei, háborúi. Érdekes, izgalmas, váratlan fordulatokkal teli. Jelenleg fut a hatodik évada, de ha minden igaz hét lesz összesen. Én családdal nézem közösen és alig egy hónap alatt beértük a sorozatot. Mindenkinek elnyerte a tetszését, szóval bátran ajánlom azoknak, akik szeretik az ilyeneket.

- Once upon a time in Wonderland


Sosem volt a szívem csücske Alice Csodaországban, viszont kíváncsian vártam mit hoznak ki belőle. Kellemesen csalódtam az egészben. A varázslatos-mágikus és egyéb számítógépes megoldások elég gagyik a sorozatban, de ezektől eltekintve csípem a főszereplő hölgyet, az akcentusát és azt, hogy egy erős női karakter, aki kész a harcra. A Red Queen viszont rettentően gázos... én senkit sem akarok megsérteni, de ha belenéztek és szembetalálkoztok az ajakfeltöltéses szőke királynővel hát ok... Nekem ez a koncepció rá nem jön be és a nyeszlett hangja sem, de legalább Alice talpraesettsége kárpótol mindezekért. 

Azoknak ajánlanám ezt a sorozatot, akik alapvetően szerették a Once Upon a Time-ot és annak mesés világát, mert egyébként könnyen lehet, hogy másfajta beállítottságú embereknek ez nagyon nem fog bejönni.

- Ravenswood

 
Szerintem minden PLL fan várta már a Ravenswood elindulását. Nekem plusz örömöm volt az is, hogy az egyik kedvenc (ex?) disney színésznőm Nicole Anderson is szerepet kapott benne. Caleb-et alakító Tyler Blackburnt is imádom és ők ketten egy sorozatban csak jók lehetnek. A történet szó szerint misztikus. Én alapvetően is félős vagyok (horror filmet se nézek, mert nem szeretek félni) és ez a sorozat csak rátett egy lapáttal. Mondjuk nem éjszaka kellett volna megnéznem az első részt.

Természetesen az összes PLL fannak ajánlom, de ők bizonyára már tudnak róla, hogy létezik Ravenswood. Viszont a nem PLL-t nézők is lessenek bele, ha kíváncsiak egy misztikus tini sorozatra, ami egyelőre elég fejetlennek tűnik, de meglátjuk mit hoznak ki belőle :)

- The Originals


Egy szóval le lehet írni ezt a történetet: Klaus. Kétlem, hogy be kellene mutatnom a VD fanoknak, inkább olyanokhoz szólok, akik nem nézték a VD-t. Ez a sorozat a legelső vámpírokról és annak is leggonoszabb-hibrid tagjáról Niklaus Mikaelsonról szól. Klaus visszatér New Orleansba, amit 300 évvel ezelőtt segített felvirágoztatni és meglepve látja, hogy új királya akadt a helynek, aki sakkban tartja a boszikat. Természetesen ezt a státuszt el akarja venni tőle. Különben nem lenne miről szólnia a történetnek.

Olyanoknak ajánlom, akik szeretik a vámpír témát. És az első rész ne keserítsen el titeket, utána csak egyre jobb lesz a történet. Egyébként én baromságnak tartom a hibrid bébi megszületését és szerintem vagyunk még így egy páran. Ezt valahogy le kell nyelni, kárpótol minket helyette Klaus csodás akcentusa. Függő vagyok.

Ennyi lett volna most az újabb adag, remélem tetszett :)

Ti nézitek valamelyik sorozatot, ha igen van valami, ami idegesít vagy nagyon szerettek benne? Láttátok a Magányos lovast? Tetszett?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. magányos farkast most akarom megnézni.hát marha kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd írd meg, hogy tetszett :) Nekem a vége felé tetszettek a Johnnys jelenetek, meg némelyik humoros ,,furcsa természet" jelenet, de ez összesen kb. 5 percet jelent az egész filmből xD

      Törlés
  2. A The Originals nagyon jó. Az első rész után mondjuk csak néztem, hogy ezmegmivolt? de aztán tényleg egyre jobb a többi rész. Én amúgy Elijaht jobban kedvelem mint Klaust, Klaus karaktere valahogy jobb volt a VD-ben, amikor Carolinenal csak úgy izzott köztük a levegő...itt valahogy olyan kis lagymatag...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elijaht én is nagyon szeretem *-* Bírtam anno a VD-ben amikor hosszabb volt a haja és ,,dobálta" néha :D Klaus nekem itt azért tetszik, mert előjött az ördögi szervező oldala és ez teljesen új a VD-s Klaushoz képest :)

      Törlés
  3. Szia! :)
    Díjat kaptál tőlem: http://sophies-nail.blogspot.hu/2013/11/dijat-kaptam.html :)

    VálaszTörlés