Őszi körömkihívás - Gyümölcs

Ajjaj, lassan vége a kihívásnak, hogy repül az idő. Pedig túlzottan nem örülök neki.

A mai témánk a gyümölcs volt, erre már szeptemberben eldöntöttem, hogy mit szeretnék alkotni, mert régi vágyam almát pingálni a körmeimre, így most könnyű dolgom volt. A megvalósítás a szokásos tökéletlen Sunny módon történt, de az elrontásba most erősen rásegített a mocsok kis fedőlakkom. Sajnos már nagyon a végén járok és összehúzta a mintám -és a bubikról is ő tehet. Ezt leszámítva szerintem cuki és vidám mani lett bár szokás szerint nem vittem túlzásba :)








Használt lakkok:


- Anny - Take me honey (három réteg)
- Lovely - Pearl base - Nr.1
- Claire's lakk (három réteg)
- S-he - 312 (levél)
- Alessandro - No. 363 (szár)
- NYC - Turbo dry fedőlakk

Nektek mi a kedvenc gyümölcsötök ősszel?

xoxo, Sunny

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, eddig ez a kedvencem! Amilyen egyszerű, olyan nagyszerű :D És az a Claire's lakk valami csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm ^-^ És igen, én is imádom :)

      Törlés
  2. Nagyon kis elegáns, mint mindig :))) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valahogy ez az én stílusom :) Köszi :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! Aranyos az alma és szép a nude lakk!:)

    VálaszTörlés
  4. úgy látom hasonlóban gondolkoztunk. cukika lett. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mondjuk a tiéd sokkal jobb lett *-* Köszi :)

      Törlés