Huge haul

Jó rég hoztam nektek haul bejegyzést, pedig igazán itt volt már az ideje, de mindig halasztgattam, halasztgattam, á ezt a rendelést még megvárom, stb. Időközben kijutottam Ázsia Centerbe is, illetve az ebayes rendeléseim nagy része is megérkezett (kivéve a combzoknim, mert azt ,,elkeverte" a posta, de szerencsére az eladó újraküldi). Szóval van mit megmutatnom, főleg, hogy már három hónapja gyűjtögetem össze nektek a cuccokat :)

Ruházati cikkek:

Augusztus végi 50%-os Háda akcióban 649-ért hoztam el, azóta is imádom :)


New Yorker - 890 Ft
A gyűröttségért bocsánat, de kiegyenesítve olyan volt,
mintha egy elefánté lenne xD

New Yorker - 890 Ft
Körsál - Six - Anyutól kaptam, azóta szinte le sem veszem :)
Körsál - Tezenis - Szintén anyutól kaptam
Vastag harisnyák - Tezenis - Meglepőmódon szintén anyutól xD
Néha rájön a vásárolhatnék :)
Ázsia center - Térd feletti zokni, de én combzokninak hívom - 600 Ft

Cipő:

Deichmann - 7990 Ft

Lakkok:

Lovely - Classic nail polish - Nr. 25 - 350 Ft teszt: itt

Lovely - Pearl base - Nr. 1 - 300-400 között akciósan

Claire's - fekete lakk - 300 Ft

Claire's - glitter lakk - 300 Ft
Essence - Happy Holidays - Joy To The World - 949 Ft
NYC - Turbo dry fedőlakk - 599 Ft

Beauty dolgok:

Avon - Naturals ajakbalzsamok - 380 Ft/db

Avon - Clearskin - Blemish clearing - 700-800 Ft körül

Avon - Naturals - Narancsos gyömbéres termékcsalád - kb. 1500 Ft
Avon - Care - 3in1 oil control - 460 Ft

Nivea - Zuhanyzás közbeni testápoló száraz bőrre - 800 Ft

Isana - körömlakk lemosó (mindig kell xD) - ha jól emlékszem 350 Ft

Babydream - Extra sensitive nedves törlőkendő - 250 Ft

Alverde - Mini testvajas ajándékcsomag - 899 Ft

Egyéb dolgok:

Azu-nyantól kaptam még névnapomra :)

Anyuéktól kaptam névnapomra ezt a szuper állványt :)

Ikea - Rózsaillatú gyertya

Ikea - Almás fahéjas gyertya
Essence - Happy Holidays - körömdíszek - 649 Ft
Kinyitva ugyan már kevésbé tetszett, mint dobozban, de piros pont
az Essencenek, amiért ragasztót is raktak a csomagba :)


Facebook-on már írtam, hogy megtaláltam Bp legjobb kreatív hobbi boltját és bár maximum 5 percet tudtam csak eltölteni ott (sietni kellett, hogy elérje Azu-nyan a buszát) gyorsan felkapkodtam ezeket a szépségeket. Szalagavató után még tuti visszanézek oda és több DIY projecthez bevásárolok :)

Ázsia Center - Körmös ecsetkészlet - 1400 Ft
Ázsia Center - Plasztik hajgumik - 400 Ft
Ázsia Center - Toll - 200 Ft - Olyan édes *-*
Ebay - Hajfánk - 450 Ft

Ebay - Komedónyomó - 350 Ft - Kicsit bizarr használni, de amúgy jó :)


Ebay - Füzetbe ilyen kis jelzős cucc hol tartasz - 450 Ft
Igen, ezt nem tudtam kihagyni, annyira jópofa :$

Ebay - Fake nerd glasses - 450 Ft
,,Üveg" nélkülit rendeltem, mert nem szeretem, ha megkarcolódik benne,
így egyszerűbb volt :)

Szóval ezeket vettem, illetve rendeltem az elmúlt három hónapban. Írjátok meg, ha érdekelne valamelyikről teszt, mert akkor neki fekszek a tesztelésének :)

Ti miket vettetek mostanában?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése