Egy hetem #22

Néhány hét kihagyás után most újra jelentkezem :) Az elmúlt időszak elég pörgős volt, megállás nélkül készültünk a szalagavatóra és mellette  még a rengeteg dogára is. Jövőhét pénteken végre véget ér az egész hercehurca és több időm lesz mindenre. Utána már tanulhatok németet megint -jejj... Egyébként a bejegyzések azért maradoznak el, mert minden hétköznap sötétben érek már haza és lámpafényben utálok fényképezni. Hétvégéim meg mostanában eléggé elfoglaltak. Egyébként ma akartam egy outfitet befotózni, de szinte már koromsötét van nálunk pedig még csak 11 múlt! Hülye felhők...

Az egyik cicám új kedvenc helye... még aludni is ott szokott, érthetetlen...


Kaptam egy új tükröt az Ikeából, imádom :)

Ödön, hát én nem tudok betelni vele :D


Face-en már mutattam, hogy beszereztem pár dolgot a Kreatív Hobbiból, majd pár hét múlva neki is látok a DIY projecteknek. A póló egyébként akciós volt a New Yorkerben, bár egy nagy oversize darab én nagyon megszerettem, az agancsot meg nem bírtam otthagyni a Rossmannban. Hát annyira édes, nem?

Jee, check my new headband :D

Mit mondhatnék, várom a Karácsonyt, már csak 30 nap van hátra ^-^

A Karácsonyi mütyüröket is előkaptam, egyébként többre emlékeztem

OOTD

OOTD

Gyerekkorom óta a kedvenc képem *-*



Anyuval tegnap egy nagy vásárlós-csajos napot tartottunk. Megvettük az új függönyömhöz az anyagot (valami eszméletlenül szép mályva *-* most már csak nagyimmal meg kell varrnunk :)). Aztán beugrottunk a Claire'sbe, ahol kaptam a keringő ruhámhoz két csillogós karkötőt -igen, azok lemaradtak a képről, ügyes vagy Sunny. De ott beszereztem magamnak ezt a szép fehér hajpántot (?), nem tudom, hogy hívják pontosan. És ezek után még képesek voltunk kiszenvedni magunkat az Árkádba, mert én két lakkot meg akartam venni a Naillandben, mondanom se kell, hogy az a kettő persze nem volt raktáron.... úgyhogy két Flormar csodával tértem haza, jobban már körül se mertem nézni. A H&M-be is benéztünk és a fenti burgundis harisnyát a Mikulástól kaptam ;) Régóta vágytam egy ilyen kötöttre, úgyhogy nagyon örülök neki.

A nap fénypontja mégis az volt, hogy ezek után elmentünk a Virágpiacra. Anya régen virágkötő volt és akkoriban rengeteget járt ide, azóta viszont már csak hébe-hóba ugrunk be. A piacon rengeteg gyönyörű dekorációs kelléket lehet látni. Nekem a favoritom még mindig a hatalmas karácsonyi dalokat éneklő medve, ami rázza a csípőjét! Igen, nekem kell egy olyan xD Ott vettük az utolsó képen látható ezüst ,,virgácsot" és a szép bordós gömböket is. De vettünk még terméseket, bogyókat, meg gyertyákat is, amik jól jönnek az adventi koszorúkhoz. Ja és szintén itt vettem azt a gyönyörű Párizsos füzetet, amit láthattok a pulcsi mellett. Istenem, mióta keresek egy ilyet *-* 

És ha nem lett volna elég a vásárlásból visszamentünk a Duna Plázához, ahol benéztünk a Hádába is. Lányok, ott most pulcsi mennyország van. Ezt a meseszép burgundit hoztam el 2499-ért. Ez is picit oversize, de egyáltalán nem zavaró. Olyan szép színe volt, hogy nem tudtam otthagyni :)

Na ez a hét jó sok vásárlással telt, vissza kell majd fognom magam ezentúl, hiszen a december még el se jött :)

Ti mit csináltatok mostanában? Unjátok, hogy ennyire várom a Karácsonyt? xD

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. A pulcsi az nagy kedvenc! Olyan régóta szeretnék egy ilyet, talán anyut rábeszélem jövőhéten, hogy mi is menjünk el a Hádába. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem te is találsz majd megfelelőt :) Én totál beleszerelmesedtem *-*

      Törlés