Egy hetem #21

Sajnos ez a hét nagyon gyorsan eltelt, nem akarok holnap suliba menni brrrr... Arról meg már nem is szólok, hogy mennyi leckém van még hátra. Ennyit arról, hogy a szünetben mindennap tanulok, mindenre lesz időm, haha, gonosz lustaság. Viszont arra büszke vagyok, hogy a hét mindennapján hoztunk bejegyzéseket Azu-nyannal :) Ilyen se volt még a blog életében. Suli miatt mondjuk most egy kicsit visszaveszünk, de próbáljuk tartani a heti négy bejegyzést.

Kedden voltam táncpróbán a suliban, készülünk nagyon a szalagavatóra, de már elég jól állunk. Csak lennénk végre túl rajta... Szerdán Azu-nyannál aludtam, aminek eredményeit láthattátok már, de amúgy szokásosan hülyültünk. Jó volt megint együtt lenni, dumálni és kockulni. Emellett találkoztam az új nyuszijával is, aki eléggé antiszociális alkat.

Itthon rendet kellene raknom, de nem visz rá a lélek, tudjátok sok a lecke xD Csütörtökön meghozta a postás a jogosítványomat, azóta voltam is már vezetni, de hát két hónap kihagyás az két hónap kihagyás. Szóval van mibe visszaszoknom. Ráadásul a kocsink is nagyon más, sokkal nehezebben kezelhető, mint amin tanultam -persze tudom, hogy minden kocsi más, de na. Hát egyelőre barátkozunk több-kevesebb sikerrel.



Hello Halloween
Azu-nyan és Csoki :)
Nem vicceltünk azzal, hogy Pókemberes játékkal kockulunk xD

Hajigazítás fotózás előtt :)
Smink nélküli pofimmal szuggerálom Csokit :) Ja és igen, pizsiben vagyok xD
So cute *-*

Tejkaramellás torta, áhh isteni *-*
Új csizmám, szerelembe estem ^-^

Nektek, hogy telt a hetetek?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése