A hét főbűn TAG

Mikor megláttam Dii-nél ezt a TAG-et tudtam, hogy muszáj kitöltenem, nagyon megtetszett. Amúgy is TAG imádó vagyok és ezt minden ilyen bejegyzésben elmondom, úgyhogy nem bírtam kihagyni :)

1. Kevélység - Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak?

Kétlem, hogy sminkterméknek lehetne mondani, de én bizony a dögös vörös - bogyós vörös körömlakktól. Valahogy mindig magabiztosabb vagyok, ha ezeket a színeket viselem. Ha nagyon szőrszálhasogató akarok lenni és tényleg választanom kell, akkor az aktuális kedvenc rúzsomat mondanám. És azért nem vörös rúzst, mert bármennyire szeretem viselni, sajnos kihangsúlyozza a fogak sárgásságát.



2. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?

Ez egy nagyon jó kérdés... most hirtelenjében egy Avon-os rúzs és egy Catrice-es szemceruza jut eszembe, mivel mind a kettőt 300 Ft-ért vettem még anno akciósan :)

3. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?

Egy jól megválasztott parfüm csodákra képes ^-^

4. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?

Profi ecsetkészlet, mondjuk Bobbi Brown vagy MAC, álmaim válnának valóra vele *-* De egy Naked palettának is nagyon örülnék, szóval vannak ötleteim.

5. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze (illata)?

Én nagyon finnyás vagyok illatok terén, szóval ez most egy nehéz kérdés, kevés termékemnek szeretem úgy az illatát, hogy most ideillene... Ó meg van, ez Essence Silky red lip creamemnek isteni finom málnás illata van, nyamiii.

6. Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?

Van egy Bobbi Brown BB krémem, amit bármennyire szeretnék használni csak nagyon ritkán tudok. Olyan szinten túl hidratál, hogy az már sok(k) az én bőrömnek. Bár évente egyszer-kétszer előfordul, hogy annyira kiszáradok, hogy akkor egyenesen szomjazok rá, de ez ritka, mint tehént találni az ágyban.

7. Restség - Melyik sminkterméket/mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?

Hidratálás. Igen, én egy lusta disznó vagyok, ha erről van szó. Mind testileg, mind arcilag lusta vagyok megcsinálni. Rossz szokás és próbálok változtatni rajta, de igen nehéz.


Remélem tetszett, ha ti is kitöltitek linkeljétek be, vagy válaszoljatok itt kommentben :)

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése