Őszi körömkihívás - Levélhullás/levél

Hogy rohan az idő már megint eltelt egy hét és már csak hat téma van hátra a kihívásból. Fura. Lassíts ősz, nyugodtan :)

Most vidámabb színt is használtam, nem csak őszit. Pont kisütött a nap, amikor készítettem, így ehhez volt hangulatom. Egyébként meglepő módon -haha xD- a mintám megint nem lett az igazi, inkább eldeformálódott, béna csillagokra hasonlít, de nekem tetszik :)







- Használt lakkok:


- Anny - Pillow Talk (két réteg)
- Lovely - Gloss like gel - Nr. 294 (két réteg)
- OPI - Pirouette My Whistle (egy réteg, középső ujj :))
- Essence - Nail art - Grape-metallic rocks! (minta)
- Essence - Nail art - Metallic champagne (minta)
- NYC -  Turbo dry fedőlakk

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. nagyon cuki lettek a levelek! <3 szép ez a csillogós lakk is *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, kis eldeformálódott pacák xD

      Törlés
  2. Az Anny lakkja nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
  3. Szép manikűr!
    Tetszenek a színek nagyon.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, bár bevallom, hogy nekem nem az ősz jut eszembe róla hanem inkább a tél :) De egyébként nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is inkább tél felé közelít, főleg a glitteres fedőlakk és a béna levelek miatt -az a fránya minta xD- :) Amúgy köszi :)

      Törlés