Őszi körömkihívás - Kedvenc őszi szín

Előre is elnézést kérek a következő maniért. Életemben nem lakkoztam még ilyen rondán, de nagyon kellett sietnem és ügyesen még bele is nyúltam a mutatóujjamba egy picit. Viszont tényleg futottam és nem volt időm újat készíteni. Szóval ez most ilyenre sikerült.

Ha őszi kedvenc szín, akkor bordó-burgundi-bogyó szín. Ez így mind a három együtt :D Imádom, nekem ezek az abszolút őszi színek és egy mesés Moyra lakkban tavaly meg is találtam a legtökéletesebbet. Mondjuk isten tudja miért, de eddig alig használtam, a jövőben ez változni fog :) Hogy ne legyen túl uncsi a mani feldobtam egy nemrég szerzett csillámos Claire's lakkal (Pécsi kiránduláson zsákmányoltam kemény 300 Ft-ért).







Használt lakkok:


- Moyra - No 21. (két rétegben, de egyébként egyben is szépen fedett, csak szokás hatalma)
- Claire's csillámos (egy réteg)

Ha valaki tudja, hogy hol lehet Claire's lakkon számot-betűt-bármit találni, ami a nevéhez kötődik, akkor kérem szóljon, mert nekem fogalmam sincs.

Nektek mi a kedvenc őszi színetek? 

xoxo, Sunny

18 megjegyzés:

  1. Jajj de gyönyörű! Ez hasonlít arra a lakkra amivel én nyomdáztam :) Nagyon szép manikűrt készítettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont azt néztem :D Köszönöm, te is, én valahogy mindig elrontom a nyomdázást :)

      Törlés
  2. uhh, nagyon pöpec ez a csillámos topper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is egyből felcsillant a szemem rá az üzletben :D

      Törlés
  3. Gyönyörű ez a burgundi, ilyenkor én is rá vagyok kattanva ezekre az árnyalatokra :)

    VálaszTörlés
  4. ennek a moyra lakknak nagyon szép színe van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, hihetetlen, hogy eddig hagytam a többi lakk között kallódni :)

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a lakk!
    Olyan igazi őszies piros.:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! Elsőre az jutott eszembe, hogy nemrégiben én is ilyen lakkot vettem, de annak 907-es a kódja. Hasonló, nekem nagyon tetszik! Én sima, ezüst színű glitterekkel fogom szerintem feldobni, más hasonló nincs itthon jelenleg :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg hasonlóak, emlékszem múltkor néztem azt is :) Ezüst glitterekkel is jól fog kinézni *-*

      Törlés
  7. Nagyon szép ez a két lakk együtt! Ezt a moyrát mindenképpen meg kell vennem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi különlegesség a kis 21-es, köszi :)

      Törlés