Őszi körömkihívás - Halloween

Üdvözöllek titeket a Borzongások Éjszakáján, ahol a sötétség az úr... Legalábbis elméletben xD 

Tudom, hogy itthon még nem ünnepeljük túlzottan ezt az ünnepet, viszont ahogy én látom évről-évre egyre elterjedtebb lesz kis hazánkba is. Nem akarok belemenni a vitákba, én szeretem a mai Halloween lényegét és szívesen agyalok rajta, illetve jelmez ötleteken is. Ha minden úgy alakul, ahogy szeretném a jövőben kaptok néhány halloween-i bejegyzést :)

Na de, most a manim van porondon, ami sehogy sem akart jól sikerülni. Amit most láttok az a harmadik változat és a legkevésbé rossz. Bár egyébként én megszerettem a tökéletlen hibáival együtt. Aranyos, visszafogott és színes köröm lett, mert képtelen vagyok a mostani napsütésben sötét színeket használni.

De addig is, vigyázzatok, mert a fáraó életre kelt - muhahahaha *ördögi kacagás*.








Használt lakkok:


- Anny - Take me honey (két réteg)
- Claire's - fekete lakk
- Claire's - glitteres lakk
- Lovely - Classic nail polish - Nr. 25
- NYC - Turbo dry fedőlakk

Ti szeretitek a Halloweent?

xoxo, Sunny



12 megjegyzés: