Őszi körömkihívás - Gomba

A mai témánk a gomba volt. Hogy őszinte legyek én utálom a gombát, az illatát, formáját, ízét, mindent utálok benne. Így sehogy sem akaródzott gombát pingálni a körmeimre, viszont, ha azt nem, akkor mit?

Egy véletlen folytán találtam rá a megoldásra, amikor a szobámat takarítottam és kezembe akadt a régi Nintendom. Hát mit mondhatnék, egyből leültem és körülnéztem milyen játékok vannak rajta, majd elkezdtem Super Mariozni, ekkor ugrott be, hogy milyen kis cuki gombák vannak a játékban, én bizony őket festem meg :)

Ugye az eredeti színük piros-fehér, de én inkább lila-fehéret használtam, őszibbnek tűnt így a dolog. Egyébként megint anya lakkjai között fedeztem fel egy szépséget, méghozzá egy gyönyörű Estée Lauder lakkot. Örülök, hogy megtaláltam, mert anyu is elfeledkezett róla! Még ő kérdezte mi ez az új lakk a körmeimen :D









Használt lakkok:


- Anny - Pillow Talk (két réteg, mutató és gyűrűsujj)
- Estée Lauder - Ultra Violet (két réteg, középső ujj és minta)
- Lovely - Classic Nail Polish - Nr. 25
- NYC - Turbo dry fedőlakk

xoxo, Sunny

16 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesen megoldottad, hogy a téma is meglegyen, de hordható is legyen a mani akár munkahelyre is, szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igen, általában úgy próbálok alkotni :)

      Törlés
  2. ohh a középső ujjadon az a lakk gyönyörű, a gyűrűs ujjad meg cukker *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút kedvenc lett ez a szín *-*

      Törlés
  3. Aranyos lett, az Estée Lauder lakk pedig valami mesés!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!
    Cuki lett a gomba.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki lett ez a gomba :D Teljesen olyan mint a régi márió játékokban :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen olyan :) Még jó, hogy eszembe jutott, hogy ott bizony ilyenek voltak ^-^

      Törlés
  6. Nagyon cuki lett :) Meseszép az a lila lakk *-*

    http://azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  7. gyönyörű ez a lakk és a mani kis cuki lett :)

    VálaszTörlés