Max Factor Creme Puff kompakt púder - Teszt

Ma egy Max Factoros kőpúderrel készültem nektek, melyet a Glamour-napokon volt szerencsém beszerezni egy 50%-os kuponnal. Így kb. olyan 1500 Ft-ba került, melyért 21 g-nyi púderhez jutunk.



A csomagolása fekete, melynek fedele arany borítást kapott a 60. évforduló alkalmából. Műanyagból készült. Viszont a fedelét csak simán rá kell tenni, nem zárható úgymond biztosan. Az alján találhatók az ilyen-olyan információk, hogy pl. milyen kémiai összetevőket tartalmaz stb.


A dobozka tartalmaz egy szivacsot is, melynek egyik fele szivacsos, lyukacsos, a másik pedig ilyen puhább, szőrösebb. Számomra nem tűnik valami hosszú életűnek. Mondjuk nem is nagyon próbáltam, mert inkább ecsettel viszem fel a púdert.

A szőrös (bal), ill. a szivacsos (jobb) fele

Ezen kívül még egy műanyag lapocska is van benne. Benne hagytam, biztonságérzetet ad.



Én a 41-es Medium beige árnyalatot választottam. Nem volt könnyű megtalálni a megfelelő színt, mivel rengeteg rózsaszínesebb szín volt a választékok között. Nincs nagy tapasztalatom a púderek terén –eddig csak egy essencesem volt, melyet még az adventi nyereményjáték során nyertem, de annak meg túlságosan világos volt a színe, így nem igazán tudtam használni. Így pl. állagra nem tudok biztosat mondani. Nem porzik, nekem semmi bajom nincs vele.



Nincs túl nagy fedése, viszont ezért kárpótol, hogy mondhatni rásimul az ember arcára. Tartóssága szerintem nem rossz, bár azért a nap végére már megül a kis redőkben -, de ki nem fárad el egy hosszú nap után xD.


A fedése: púder nélkül (bal), púderrel (jobb)
Illata is van, de még milyen… Azt mondanám, olyan az illata, mint amilyen egy 18. századi francia szépségszalonban lehetett. Mai szemmel, helyesbítek, orral olyan lehet, mint azok a régi púderek, amikhez még ilyen jó nagy pamacs volt, nem is tudnám nagyon körülírni xD. A lényeg az, hogy elég erős illatot áraszt magából, de ez felkenve már nem érződik. Bár személy szerint engem az se zavarna, ha illatozna az arcomon.


Összességében nekem nincs vele problémám, bár le kell szögezni, hogy nagyon viszonyítási alapom sincs. Így azért inkább még kipróbálnék 1-2.

Ti használtok valamilyen púdert? :)

xoxo, Azu-nyan

4 megjegyzés:

  1. de jó ez a púder és avonos kőpúder használok, mondjuk használok az túlzás, inkább amikor eszembe jut, és inkább arcpirosítót szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. avonosat majd én is szeretnék egyszer kipróbálni :) arcpirosító meg nálam már a beszerzendők listáján van :)xD

      Törlés
  2. Én is megvettem a Glamour-napok keretében a púdert. Az illatán én kiakadtam, nem szeretem, ha egy kozmetikum illatos, bár már a CC krémen is mérgelődtem egy sort emiatt. Ezen túlléptem. A következő negatívuma az, hogy nem zár jól, így táskába nem biztos, hogy szerencsés tárolni. A fedése sem tökéletes, de jobb, mint a nemrég vett elf poralapozómé, ezért inkább ehhez nyúlok a mindennapokban. És a bőröm sem zsírosodik hamar át. Végülis nem bántam meg, hogy megvettem, de azért nem vagyok maximálisan elégedett sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló a véleményem nekem is- bár az illata annyira nem zavar, meg megszoktam, de a zárhatósági problémájával és a fedésével egyetértek. Valószínűleg, sőt biztosan másféle púdereket is ki fogok próbálni. Mondjuk legalább a bőröm színéhez pont passzol xD. De most így féláron végül is nem volt rossz vétel, bár eredeti áron nem hiszem, hogy megvenném.

      Törlés