Halloween is coming - Masquerade baby, masquerade

Az utolsó last minute Halloween jelmez ötletemhez összesen két fajta tusra van szükségetek és kész is :)

Az alapötlet a kedvenc youtube gurumtól Bubzbeauty-tól származik (Katt a videóért), de kicsit átalakítottam az ő maszkját a saját stílusomra. Nekem nagyon tetszik ez a megoldás, titokzatos és abszolút nőies, ráadásul sok terméket tényleg nem igényel. 



A ruhát még turiztam a Hádában valamikor tavasszal, az ékszerek meg illettek hozzá. Bármilyen szebb ruhával működik az egész, ezt én rátok bízom :)

Közelről látszik, hogy vannak hibák, de nem feltűnőek :)
A maszkot zselés szemhéjtussal csináltam, a pici díszítést rá pedig folyékonnyal. A számra egy Essence matt lip cream került, amit mostanában nagyon megszerettem. A hajamat kicsit besütöttem és két tincset hátratűztem. Ennyi :)



Remélem élveztétek ezeket az ötleteket, mert én az elkészítésüket nagyon :) Ráadásul mindegyik szuper egyszerű volt és élvezetes ilyen karakterek mögé bújni. Szerintem Halloween-től eltekintve is láthattok, majd tőlem ilyeneket a jövőben.

Melyik volt a kedvencetek? A zombi, biker girl vagy ez a mostani? 

xoxo, Sunny

2 megjegyzés: