Halloween is coming - Biker Girl

Valamikor nyár végén néztem meg a Teen Beach Moviet, és a film nem is, de a Biker-ök stílusa annál inkább megihletett. (Egyébként tényleg nem ajánlom a filmet, elvétve vannak benne jó poénok és számok, de ennyi). Ez a mostani jelmez is ez alapján lett összeválogatva. Szintén itthon fellelhető dolgokból, de nekem nagyon tetszik :D

A ruháról nem sokat mondanék, fekete topp, fekete jeggings, piros öv, ami még kiskoromból maradhatott és szürke pettyes nyakkendő apa cuccai közül. Cipőnek egy telitalpút vennék fel ehhez, vagy motoros csizmát és akinek van bőrdzsekije az is jöhet. A pilóta szemüveget egyébként bátyám szobájában találtam :)





A smink egyszerű cica szem és vörös rúzs kombináció. A kinézet lényegét a haj adta, aminek felsőrészét feltupíroztam és hátratűztem hullámcsattal és az alját pedig szintén tupíroztam, hogy nagynak, kócosnak és dúsnak hasson. Ezt rögzítettem hajlakkal és kész is, egyszerű, de látványos.



Ti szeretitek ezt a fajta stílust? Láttátok ezt a filmet? Ha igen, nektek tetszett vagy letagadjátok? xD

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése