Glamour napi tervek

Eredetileg nem akartam ilyen bejegyzést írni, de aztán egyre agyaltam és felírtam magamnak listára miket nézzek meg, úgyhogy úgy gondoltam miért ne osztanám meg veletek? Hiszen lehet, hogy valakinek fel tudom hívni a figyelmét valamire :)

Szóval lássunk is hozzá:

- H&M 20%-os kupon:

Nos határozottan nem ruhákra költeném. Valahogy a ruhás kuponok most nem hoznak lázba -max, ha 50%-al adnák, de hát álmodik a nyomor. Egyszerűen csak úgy érzem, hogy jobban megéri majd a szezon végi kiárusításon vásárolni. Szóval két apróságon agyalok egy ideje, amiket amúgy is megvennék teljes áron, így csak plusz :)






Egy bőr masnis hajcsat és egy gyűrű szett. Remélem megtalálom majd őket az üzletben, mert mindkettő nagyon tetszik.

- Nivea Pure & Natural 50%-os kupon:

Hát mi másra használnám fel ezeket, minthogy megvegyem a kedvenc alumíniummentes stiftes izzadásgátlómat és a másik kedvenc szintén alumíniummentes dezodorom? Ezek a legjobbak :)


- Bomb Cosmetics 20%-os kupon:

Istenem mennyi mesés dolgot árulnak, végignéztem a webshopjukat és így wow, ide mindenképpen be kell néznem. Nagyon szép fürdőgolyókat, fürdő muffinokat és egyéb dolgokat láttam, szóval lesz miből válogatni. Szerintem ezek a termékek ajándékkísérőnek is tökéletesek.


- Maybeline 50%-os kupon:

Tippeljetek mire használnám fel, még szép, hogy körömlakra. Nincsen Maybeline lakkom még, szóval úgy gondoltam itt az ideje tőlük is beszerezni valamit. Van néhány szín, ami megtetszett így képernyőn át, remélem élőben is meg fognak majd.

- Nivea 25%-os kupon:

Igazából ezen nagyon agyalok, kár, hogy nem 50%-os, akkor nem gondolkoznék az ügyön :) A Nivea zuhanyzás közbeni testápolóját szeretném megvenni száraz bőrre. Még nyáron kaptam tőlük kis mintát belőle és nagyon bevált, úgyhogy szeretnék a teljes méretűnek is tulajdonosa lenni, de még nem tudom, hogy most futja-e rá.


Ezek mellett még benézek majd a Six-be (20%), I am-be (20%), Tezenisbe (20%) és nálam lesz még az Astor (25%), Manhattan (25%), Max Factor (50%), Max Factor Colour effect (50%) kupon is.

A fentiek közül egyébként nem mindegyiket fogom megvenni -legalábbis szerintem-, mert most nem úgy alakult pénzügyileg az életem, de azért egy-kettőt szeretnék megszerezni :) Egyébként azt nagyon sajnálom, hogy a L'Oréal-nak csak szempillaspirálra szól a kuponja, pedig most akartam tőlük lakkot venni. Szomorú. No sebaj, így is vannak bőven termékek a listámon :)

Ti miket néztetek ki magatoknak? 

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése